Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hej är det någon som har ärfarenhet av att ha två valpar eller två hundar funderar starkt att skaffa en ny valp till sommaren ...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: jimmi
·
S
Övr. Hund Jag har en tik (italienare) so kan vara väldigt reserverad mot andra hundar då hon har blivit attackerad ett par gånger. Nu har hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: kpist
·
I
Övr. Hund Vad finns det för allergi vänliga hundar? Är Bichon Frise det???? :confused: :confused: :confused: :confused:
2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: InaScott
·
Övr. Hund jag lyckades klippa 5 klor på min galna hund! tänk om det håller på att vända? fast vi körde en ny metod, att hon ligger i soffan och...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Daydream
·
Övr. Hund vilka ska dit? jag ska i alla fall vara där, på mitt livs första hundutställning någonsin! vad ska man inte missa?
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: RebeckaKihlberg
·
Övr. Hund Imorgon skrivs ägarpapprena på för att byta ägarskap på Dessie :( Fast hon flyttar inte långt :) Hela ca 1,5 km :D Hon får en barnfamilj...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: Stollan
·
M
Övr. Hund en valp är bokad :banana: det blev en engelsk springer spaniel, kommer att födas runt 19/4 så vi får hem voffsingen veckan före...
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: Lady_A
·
L
Övr. Hund Nån mer som har problem med att hunden mer eller mindre fäller konstant?? Har provat o bytt foder vid ett flertal tillfällen. Har även...
Svar
8
· Visningar
1 536
Senast: Nossan
·
S
Övr. Hund för några dagars sen skrev jag ett inlägg här hur man ska göra om en hund sätter i halsen. För det var det vi trodde vår ena hund hade...
2
Svar
29
· Visningar
5 149
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Finns det någon bra hemsida eller bok där det står om sådant? Jag har två små hundar (de väger 8 resp 9 kg). Går tre promenader per dag...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Egonson
·
A
Övr. Hund Jag har i många år funderat på att skaffa en rottweiler. Ni som har de hundarna, hur aktiverar ni dem? Är det någon särskild gren inom...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Jadzia
·
R
Övr. Hund Hur är de? Livliga? Behöver de mycket motion? Berätta allt!! :)
Svar
10
· Visningar
2 270
Senast: litania
·
P
Övr. Hund Fram med era bilder på alla vackra ridgebacks! :love:
Svar
17
· Visningar
1 683
Senast: Vicku
·
E
Övr. Hund hej hej, jag skulle vilja ha en hund från en hundgård, en hund som ingen vill ha, en hund som någon har skitit i och som blivit...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: Juvelflickan
·
M
Övr. Hund Hur bra är det för en Rottweiler att gå i trappor och bo i en 2:a??? och få daglig motion!! kram
Svar
10
· Visningar
1 196
Senast: Milosari
·
K
  • Låst
Övr. Hund Du kan ju inte vara 23 år :confused: :eek: :eek: Jag vet ju att du är minst 30-35 år. :) :D :o :angel: :angel: Eh...hundtråd var...
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Gör det någon nytta? Hunden är 5 år och välldigt dragig nu under löp perioden. Har hört att det kan hjälpa och att det inte hjälper...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: blondi3958
·
Övr. Hund Har inte hitta någon fakta eller någon som vetat det här. Så då frågar jag självklart här på buke ;) 1. Chip Doris är chippad, men...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 månaders gammal tik som varit tidig i sin utveckling när det gäller det mesta. I dec. löpte hon för första gången och...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Daydream
·
Övr. Hund till schäfer, kan man ha det? jag tycker att mitt nuvarande är lite för smalt, och det hade nog varit bekvämare med ett bredare. hon har...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp