Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det fräckt att be att få komma och titta på valpar hos en kennel om man inte planerar att köpa valp från just denna kull? //a
Svar
9
· Visningar
926
Senast: SessCa
·
M
Övr. Hund Hej undrar om man kan reg. en Parson Jack Rusell vars mamma inte är reg. men pappan är det. Och om man kan det hur går man till väga...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Ringo_Cassio
·
A
Övr. Hund jag är så ledsen ...hon var över 12 och världens snällaste o goaste... En liten golden dam.. Mådde inte alls bra den här veckan, ville...
Svar
13
· Visningar
1 074
Senast: Sony
·
C
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av Bearded Collie? Kan ni berätta lite för- och nackdelar om rasen.
Svar
3
· Visningar
1 210
Senast: malumbub
·
C
Övr. Hund Skulle någon vänlig själ som har både hund och digitalkamera kunna fota er hunds tass? Alltså undersidan/trampdynorna. Det vore så...
2
Svar
21
· Visningar
1 928
Senast: Bebben
·
R
Övr. Hund Labbetösen kliar sig väldans mycket på nosen....från "morrhårskuddarna" till ögonen ungefär.Ber om ursäkt för att jag använder...
Svar
17
· Visningar
1 631
Senast: Pangare
·
R
Övr. Hund Lilltjejen vi har har mask, någon form av spolmask, hon är ju i gott hull osv. och nmasken vi upptäckte var död (hittade bara en) Men...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: RebeckaKihlberg
·
S
Övr. Hund Min 10 månaders "valp" vägrar att äta. Såklart han äter ibland mest då på nätterna, men det kan gå två-tre dagar innan han äter. Nu får...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Idag har vi varit och tittat på bebisarna. De var så otroligt söta! :love: Mamman var jättefin och lugn, verkar vara en klok mamma...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: KaZa
·
M
Övr. Hund vad ska jag göra? hennes läppar (som vanligen är svarta) har blivit rödbrunasvarta o har fläkts upp liksom. jag har ibland råkat röra...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Min vovva e aldeles tokig i å äta snö. Så fort hon kommer ut ställer hon sig å hugger in på en snödriva, ligger oxå gärna å knaprar på...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: jimmi
·
Övr. Hund att hundar "vet" vilken ras dom är och känner igen andra hundar som är samma ras? min hund är en shetland sheepdog och hennes bästa...
Svar
19
· Visningar
1 569
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jag och Cherie vill ha tips på hundnamn! För vi kanske ska skaffa hund till sommaren.. Inte tillsammans men ändå. Cherie ska ha en...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: LoveRindi
·
L
Övr. Hund Säg en eller två! Pointer Golden Retriever
2 3
Svar
59
· Visningar
2 722
Senast: jannka_anka
·
C
Övr. Hund Min mammas hund är 13 år och har på sista tiden blivit väldigt orolig. Ligger inte stilla några längre stunder, hässjar (stavning?)...
Svar
3
· Visningar
1 950
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Nu tycker jag allt att det är dags att alla lägger ut bilder på sin hund! Jag och mamma har en gamling engelsk springer spaniel på hela...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 965
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kräver dom så otroligt mycket aktivitet som alla säger?? Jag förstår ju att dom måste ut och röra sig ordentligt, men hur mycket...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund tydligen ville sambon mkt helre ha en Jack Russel-valp än en ragdoll så vi få bli hundägare istället :cool: vad brukar en uppfödre ha...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: Ringo_Cassio
·
C
Övr. Hund OM detta nu funkar, så kommer ni att här kunna se min vovva Nova! Mest för att jag ska förstå mig på hur det funkar att lägga upp bilder...
Svar
12
· Visningar
1 064
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hoppas att filmen fungerar nu då. Gå inte på hemsidan (http://aliide.cjb.net) klicka på "vovven" och sedan "filmer". Är det ngt ljud på...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp