Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min vovva e aldeles tokig i å äta snö. Så fort hon kommer ut ställer hon sig å hugger in på en snödriva, ligger oxå gärna å knaprar på...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: jimmi
·
Övr. Hund att hundar "vet" vilken ras dom är och känner igen andra hundar som är samma ras? min hund är en shetland sheepdog och hennes bästa...
Svar
19
· Visningar
1 569
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Jag och Cherie vill ha tips på hundnamn! För vi kanske ska skaffa hund till sommaren.. Inte tillsammans men ändå. Cherie ska ha en...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: LoveRindi
·
L
Övr. Hund Säg en eller två! Pointer Golden Retriever
2 3
Svar
59
· Visningar
2 724
Senast: jannka_anka
·
C
Övr. Hund Min mammas hund är 13 år och har på sista tiden blivit väldigt orolig. Ligger inte stilla några längre stunder, hässjar (stavning?)...
Svar
3
· Visningar
1 951
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Nu tycker jag allt att det är dags att alla lägger ut bilder på sin hund! Jag och mamma har en gamling engelsk springer spaniel på hela...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 966
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kräver dom så otroligt mycket aktivitet som alla säger?? Jag förstår ju att dom måste ut och röra sig ordentligt, men hur mycket...
Svar
14
· Visningar
1 605
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund tydligen ville sambon mkt helre ha en Jack Russel-valp än en ragdoll så vi få bli hundägare istället :cool: vad brukar en uppfödre ha...
Svar
9
· Visningar
1 429
Senast: Ringo_Cassio
·
C
Övr. Hund OM detta nu funkar, så kommer ni att här kunna se min vovva Nova! Mest för att jag ska förstå mig på hur det funkar att lägga upp bilder...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Hoppas att filmen fungerar nu då. Gå inte på hemsidan (http://aliide.cjb.net) klicka på "vovven" och sedan "filmer". Är det ngt ljud på...
Svar
7
· Visningar
882
Senast: Aliide
·
Övr. Hund har två valpar på 8 månader, så när vi var ute och gick med dom (lösa) så fick dom upp en hare så dom stack iväg och efter ca 10 minuter...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund Kan man på något sätt förebygga det?Har en 10-årig blandras tik som hade det för ca två år sen,hon har löpt tre gånger sen dess och då...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Lydia
·
Övr. Hund Jag tänkte bara höra lite allmänt hur det är med era hundar, om de har några hundvänner?? Min hund (labrador) älskar att leka med andra...
Svar
18
· Visningar
1 569
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund är det någon som vet mer exakt! Jag ska para min tik, 2 år, schäfer med en shäferhane, 11 år, som aldrig parat förr. Tiken är nu inne på...
Svar
11
· Visningar
5 929
Senast: KaZa
·
Övr. Hund ute i naturen eg? Jag blir alltid lika förvånad när jag gräver ut diverse saker ur valpens mun. Han hittar precis ALLT :crazy:
Svar
5
· Visningar
762
Senast: mimmipigg
·
R
Övr. Hund Jag har ett par grannar(tror jag)jag vet nämligen inte längre eftersom dom aldrig svarar i telefonen.Dessa grannar har en hund(andra...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: Daydream
·
Övr. Hund Bubblan fyller år idag, tänk hela 6år är han nu! Lite...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Hund http://photo.starblvd.net/Cazmir/6-4-1-1080822303?m=1&pg=5&ro=3&co=0.jpg söööt...
Svar
8
· Visningar
1 434
Senast: Betsy
·
F
Övr. Hund Hihi... Tjejen lär sig att vänta med en bit bacon på nosen! Det var riktigt jobbigt! :D Försök nr 1 - Jobbigt! Försök nr 1 igen -...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: FiaOchSaffe
·
D
Övr. Hund Vi har fått ett stort problem med vår 5 månaders golden. Han har börjat skälla på allt! I lägenheten skäller han så fort någon går i...
Svar
3
· Visningar
1 267
Senast: Diggemon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp