Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Hur är de? Livliga? Behöver de mycket motion? Berätta allt!! :)
Svar
10
· Visningar
2 266
Senast: litania
·
P
Övr. Hund Fram med era bilder på alla vackra ridgebacks! :love:
Svar
17
· Visningar
1 681
Senast: Vicku
·
E
Övr. Hund hej hej, jag skulle vilja ha en hund från en hundgård, en hund som ingen vill ha, en hund som någon har skitit i och som blivit...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Juvelflickan
·
M
Övr. Hund Hur bra är det för en Rottweiler att gå i trappor och bo i en 2:a??? och få daglig motion!! kram
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Milosari
·
K
  • Låst
Övr. Hund Du kan ju inte vara 23 år :confused: :eek: :eek: Jag vet ju att du är minst 30-35 år. :) :D :o :angel: :angel: Eh...hundtråd var...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Gör det någon nytta? Hunden är 5 år och välldigt dragig nu under löp perioden. Har hört att det kan hjälpa och att det inte hjälper...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: blondi3958
·
Övr. Hund Har inte hitta någon fakta eller någon som vetat det här. Så då frågar jag självklart här på buke ;) 1. Chip Doris är chippad, men...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hej! Jag har en 9 månaders gammal tik som varit tidig i sin utveckling när det gäller det mesta. I dec. löpte hon för första gången och...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Daydream
·
Övr. Hund till schäfer, kan man ha det? jag tycker att mitt nuvarande är lite för smalt, och det hade nog varit bekvämare med ett bredare. hon har...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kom o tänka på att jag inte har en aning om hur mycket det är lämpligt att en vuxen hund sover per dygn... Finns det nåt "normalt" tal...
Svar
6
· Visningar
9 581
Senast: martha
·
Övr. Hund Vi ska antagligen skaffa valp och jag funderar på det här med försäkringar... Vart är det "förmånligast" att ha den försäkrad? Vet inte...
Svar
6
· Visningar
793
Senast: Sophie
·
B
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund, och har kommit så långt att jag nu ska bestämma ras. Har träffat på 1 st Grosser, ägarna på jobbet har en...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Miiip
·
S
Övr. Hund För tre år sen så blev jag tvungen att lämna bort min 1 åriga rottweiler. På den tiden var han den mest underbara hund man kunde ha att...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: Sophie
·
Övr. Hund Är det fräckt att be att få komma och titta på valpar hos en kennel om man inte planerar att köpa valp från just denna kull? //a
Svar
9
· Visningar
923
Senast: SessCa
·
M
Övr. Hund Hej undrar om man kan reg. en Parson Jack Rusell vars mamma inte är reg. men pappan är det. Och om man kan det hur går man till väga...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: Ringo_Cassio
·
A
Övr. Hund jag är så ledsen ...hon var över 12 och världens snällaste o goaste... En liten golden dam.. Mådde inte alls bra den här veckan, ville...
Svar
13
· Visningar
1 072
Senast: Sony
·
C
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av Bearded Collie? Kan ni berätta lite för- och nackdelar om rasen.
Svar
3
· Visningar
1 208
Senast: malumbub
·
C
Övr. Hund Skulle någon vänlig själ som har både hund och digitalkamera kunna fota er hunds tass? Alltså undersidan/trampdynorna. Det vore så...
2
Svar
21
· Visningar
1 922
Senast: Bebben
·
R
Övr. Hund Labbetösen kliar sig väldans mycket på nosen....från "morrhårskuddarna" till ögonen ungefär.Ber om ursäkt för att jag använder...
Svar
17
· Visningar
1 625
Senast: Pangare
·
R
Övr. Hund Lilltjejen vi har har mask, någon form av spolmask, hon är ju i gott hull osv. och nmasken vi upptäckte var död (hittade bara en) Men...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp