Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min snart halvårsgamla kille äter inte så sitt valpfoder i den mängd han borde (vi var dumma nog att börja blanda lite annan mat i...
Svar
10
· Visningar
3 753
Senast: litania
·
Övr. Hund När jag åkte till jobbet såg jag två av grannhundarna, de stod så konstigt brevid vägen. Sen såg jag att de satt ihop - baktill :smirk...
Svar
1
· Visningar
1 282
Senast: Thindra
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ställa ut våran hund. han är fem åc och har aldreig blivit utställd. Hur ska jag göra?
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: Demon
·
T
Övr. Hund Jisses... Jag tror att jag skulle behöva en stödfamilj eller nått. Morgonen börjar med att jag skall släpa ut båda jyckarna på...
Svar
8
· Visningar
1 773
Senast: Thelma
·
B
Övr. Hund Jag har ett litet problem som jag känner att jag måste få prata lite om. Jag har en 8 månaders dalmatinervalp som är konstaterat...
2
Svar
26
· Visningar
6 939
Senast: Duvan
·
B
Övr. Hund Just nu passar jag en 12 veckor gammal valp, jättesöt och go. Har ju även mitt eget yrväder här. Jag blir lite orolig för han är så...
Svar
1
· Visningar
1 280
Senast: Tippan
·
M
Övr. Hund Jag undrar om det är så att en hund som sitter i hundgård kan vara ensam fler timma på dagen än en som är inomhus. Har sett många hundar...
Svar
8
· Visningar
2 289
Senast: lady_vip
·
V
Övr. Hund är det nån som vet hur gammal de brukar bli ungefär? har hjärtfel stor betydelse?
Svar
4
· Visningar
12 475
Senast: absolut
·
Övr. Hund Jaha... då har vi varit på djursjukhuset hela dan. Min hane har blivit ormbiten. Min stackars lilla vovve. Han tycker så synd om sej...
Svar
4
· Visningar
1 555
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Varför? Varför skaffar man sig en valp för att sedan inse att man inte har tid?.. Som vuxen borde man inse att man inte kan köpa en...
2
Svar
23
· Visningar
3 616
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag går på valpkurs med min hund och den sista gången skall vi visa upp en konst. Undrar om ni har några tips på vad man kan...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Hoppig och otroligt glad & social hund Skulle behöva lite hjälp då vår hund blir väldigt, väldigt glad när han får syn på människor...
Svar
8
· Visningar
6 577
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Min brors hund är parad en gång för fyra veckor sedan. Första veckan efter parningen åt hon vansinnigt mycket, mer än dubbelt så mycket...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: kpist
·
Övr. Hund Med homeopatmedlet blev Doris frisk, så gott som kli-fri. Sen kom löpet och på bara två veckor är hon lika dålig som hon var då vi fick...
Svar
7
· Visningar
1 838
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund Jag har av någon anledning fastnat totalt för denna ras... Undrar om någon här har en och vill berätta lite om hur de är jämfört med...
Svar
9
· Visningar
2 046
Senast: Sunnan
·
W
Övr. Hund Hon kom igår vid 9 tiden på morgon och det första hon gjorde var att flyga rakt upp i ansiktet och slicka mig :love: Hon är så söt, hon...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 418
Senast: Meibla
·
E
Övr. Hund Hur länge brukar ni låta spåret ligga innan ni släpper ut hunden ? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 644
Senast: Klok_man
·
I
Övr. Hund jag har en tax som skall tränas i blod spår,hon är nu 15 veckor och jag vet inte när man skall börja,jag har börjat träna sök med henne...
Svar
18
· Visningar
1 902
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Hund Hur mycket kostar en chihuahua?
Svar
3
· Visningar
1 323
Senast: töltande_pudding
·
K
Övr. Hund Här kommer ett test för Era hundar. test Vore roligt om Ni skrev, ras, ålder och testpoäng Här kommer min. Schäfer, 2 år och 55...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp