Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Och ger rastlösa hundar.... :( Idag jobbar jag åt min pappa, vilket innebär att svara i telefon på kontoret. Hundarna är med, men...
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: Meibla
·
Övr. Hund jaha, då var det dags igen... hår precis överallt. i frukostfilen, på, i och under kläderna, på tv:n, i soffan och inkapslade i den nya...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Övr. Hund hej. Jag funderar på att ta hand om en hund vars ägaren inte längre vill ha den kvar pga att dom har för många djur m,m. Men hon har...
Svar
7
· Visningar
2 504
Senast: wera
·
F
Övr. Hund Var så illa tvungen att byta foder till min lille valp, pga att det inte är någon försäljare som vet eller hört talas om fodret. Och...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: wera
·
M
Övr. Hund Undrar om det finns några fler här på buke som har nån typ av polarhund? Har själv en Grönlandstik :)
Svar
8
· Visningar
2 774
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Vad har ni för åsikter om det? En tikvalp på 9 månader, som haft ett bra liv och är fint uppfostrad. Ingen misshandel eller så alls...
2
Svar
23
· Visningar
3 270
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund vårt ansvar? Såhär ligger det till, för ett tag sen (ca 2 månader sen) sålde vi vår hund, då 20 månader...han är glad men vild o svår...
Svar
13
· Visningar
2 070
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Nu är det såhär att mina två små dvärghundar är galna i grönsaker/frukt såsom: äpple banan paprika lök morot gurka sallad tomat jag...
Svar
17
· Visningar
7 552
Senast: kpist
·
T
Övr. Hund Planerar min semester i januari ,bättre tidigt än sent :smirk: Jag ska juh ta med mig älsklingen :love: Nu är juh han född i spaninen...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: TrOlla
·
W
Övr. Hund Idag har jag fått beskedet att min valpis har foderallergi :(. Analyserna efter biopsierna på tarmen hade kommit, så veterinären ringde...
Svar
12
· Visningar
2 038
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund på era doggar. Har ni någon bild som ni tycker är extra vacker,så får ni väldigt gärna visa den för mig :bow: Här är min finaste bild...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 984
Senast: julia_v
·
V
Övr. Hund Nu vill jag gärna veta hur ni gjorde för att få era valpar rumsrena.. någon som vill dela med sig?
Svar
17
· Visningar
3 152
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Jag läste i Aftonbladet att hunden Ville och hans matte vann mot Halmstad kommun. Han får nu fortsätta att vara med matte på jobbet. Det...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Kommer här på begäran av min sambo :p "Är de trevliga? Hur är de helt enkelt" :love:
2
Svar
21
· Visningar
6 251
Senast: Druvan
·
G
Övr. Hund Vi skall få hem en hund till om ett par månader. Jag vet inte vart valpen skall sova! Skall han få ligga i en korg bredvid min säng...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: wera
·
Övr. Hund Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det? Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne...
Svar
6
· Visningar
4 445
Senast: Tippan
·
Övr. Hund jag har en 5 årig schäfertik som jag har haft i 3 år. hon har bott hos en massa olika människor innan hon kom till mig (jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
1 535
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Råkade i slagsmål med stor jämnårig schäfer! :( Haltar och har sår på tassen! Stackars stackars min lilla älskling! Han är för gammal...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Liten_men_tuff
·
B
Övr. Hund Vår 1-åring tuggar sönder allt hon får tag på så fort man lämnar henne ensam. Dock är hon inte helt ensam eftersom vi även har en 6-årig...
Svar
3
· Visningar
2 268
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vad är det för för- respektive nackdelar med att köpa en hund som inte är en liten valp 8-12 veckor? Om vi förutsätter att den inte är...
Svar
18
· Visningar
9 949
Senast: Shettisar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp