Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kommer vår gamla Elin att fara till himlen. Hon skulle fylla 13 nu i oktober men hon har tydligt visat oss att hon inte vill leva...
Svar
12
· Visningar
1 759
Senast: Mithra
·
B
Övr. Hund MIna föräldrar har en golden retriever som är 13 år. Han haltar på alla benen, har problem med höfterna, matvägrar flera gånger/vecka...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Såg i en annons att det fanns antiskällhalsband. Är det någon som har erfarenhet av ett sådant? Mia
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Min tik började löpa igår, har fortfarande ett par dagar kvar att bestämma mej för om hon ska paras eller inte... Har varit hos vet...
Svar
13
· Visningar
2 459
Senast: julia_v
·
A
Övr. Hund Jag åkte in till vet med min 7-åriga blandras tik för 3 veckor sen för hon hostade slem och andades väldigt tungt... Då sa dom att det...
Svar
1
· Visningar
2 741
Senast: wera
·
M
Övr. Hund Våran hund, en wesite-tik på 10 år, kissar mycket inne. Hon är ensam inne från halv 8 tills halv 5 på vardagarna, länge jag vet men så...
Svar
14
· Visningar
2 579
Senast: wera
·
H
Övr. Hund I tisdags förlorade jag min älskade vovve Andrea. Våran nu enda hund, Isadora, är så ledsen. Hon bara ligger hela dagarna och stirrar...
Svar
7
· Visningar
1 617
Senast: Hekate
·
B
Övr. Hund http://frontpage.simnet.is/dynur/male-stubburlow.jpg http://frontpage.simnet.is/dynur/eyra-flotturlow.jpg :love: :love: :love: så...
Svar
8
· Visningar
1 655
Senast: Nickan
·
M
Övr. Hund jag hade en tråd här om min hund som var 14 år, och hade diarrer.Hon fick livmoderinflammation och blev slö och trött. Det kändes hemskt...
Svar
14
· Visningar
2 185
Senast: Mithra
·
H
Övr. Hund När våran Grand Danois Trofast var valp så fick han diagnosen ostekondros i båda bogarna han blev opererad två gånger i samma bog samt...
Svar
5
· Visningar
1 702
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Jag funderar på att bli "Doggy-Walker" på hundstallet. Delvis för att göra en insats och delvis för att jag själv behöver motiveras till...
Svar
2
· Visningar
1 545
Senast: Dean
·
B
Övr. Hund Om 10 dagar är min valp beräknad att födas :bump: :love: Och om 9 månader får jag hem henne.. Fast jag kan tack och lov träffa henne...
2
Svar
26
· Visningar
2 751
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Kan bara nte komma på vad rasen med virvel på ryggen heter. Har blivit intresserad av den då jag tror det skulle passa mig den dagen jag...
Svar
7
· Visningar
1 740
Senast: kpist
·
Övr. Hund ...har jag kommit riktigt nära att ha en bra avelstik igen. Humlans höfter är avlästa - A :banana: Nu är det bara ögonlysningen kvar...
Svar
0
· Visningar
1 287
Senast: Duvan
·
B
Övr. Hund I det stall där jag har min häst finns en tik som är lös på gården. Jag är ny där, och har valt att hålla min hund kopplad nu i början...
2
Svar
21
· Visningar
3 474
Senast: Macken22
·
Övr. Hund Ja min hund är fruktansvärt slö :smirk...
Svar
13
· Visningar
2 227
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund jag vill, nån gång, köpa hund, och skulle gärna ha en chihuahua då de verkar trevliga och jag vill ha en liten sällskapshund. är det...
Svar
6
· Visningar
2 362
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Ååå, dom föds i slutet på augusti.. Nån som har några fina tik namn?? Gärna engelsk "changer" då mamman heter Destiney.. Tack å hejj...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 836
Senast: Raven
·
Övr. Hund ... *suck* Alla är livrädda, "Är det inte en sån är kamphund?" Bara för att spä på deras onödiga rädsla viftar jag med en leksak framför...
2
Svar
23
· Visningar
3 469
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Jag vill också ha en hund. man går in här o läser om allas fina o rara vovvar,jag blir avis ju. :( Men jag skulle inte klara av det , är...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: Rallebralle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp