Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Eftersom det är ett kattigt (motsvarande gnäggigt) inlägg, så lade jag det under prefix övrigt. Hör det hemma under avel/ras, så är det...
Svar
16
· Visningar
1 038
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Hej! En fundering. Finns det någon av er här som bor i lägenhet och har katt som utekatt och inte bor på första våningen? Hur funkar detta?
2 3
Svar
53
· Visningar
16 605
Senast: _Maria_
·
Övr. Katt Behöver tips! En bekant till en facebookkompis lägger ut vidriga statusar om hur han tänker ta lagen i egna händer och avliva (vad han...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: brandkattis
·
Katthälsa Min lilla kattjej ska följa med ut till sommarstugan i två veckor och där har hon chans att vara ute lite eftersom det inte finns några...
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Modig_Korn
·
Katthälsa Hur länge håller royal canin kitten maten? Då 2 kg i djuraffären kostar 350 kr, och på nätet kostar en 10kg säck 529. så tänkte det var...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Någon som har ett sådant och kan ge lite tips och ideer? Måste hitta på något för att få undan kattlådan från klåfingriga barnhänder :p...
Svar
5
· Visningar
3 590
Senast: sthu
·
Katthälsa Hej! Min katt har varit inne i drygt tolv timmar, är svullen om nosen (nosryggen), slö och äter inget eller bara litet (har inte behövt...
Svar
2
· Visningar
1 542
Senast: Krystalline
·
Övr. Katt Vad kostar Ragdoll och Maine Coon? jag vill köpa katt nästa år i sommar.
Svar
14
· Visningar
4 399
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Hur länge håller en öppnad påse med torrfoder? Jag har bara en katt som inte är speciellt stor i maten och därför brukar jag inte köpa...
Svar
8
· Visningar
9 081
Senast: Sorbe
·
Övr. Katt Jag och min familj har beslutat oss för att köpa en Ragdoll. Vi har fallit pladask för rasen! :love: Men vi har en del frågor som vi...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej! Min ca 14-åriga katt har levt med konstaterad njursvikt i två år. Hon äter njurdietfoder och en halv tablett Fortekor varje dag...
Svar
7
· Visningar
6 599
Övr. Katt Hej Vi trodde att vi väntade kattungar nu i dagarna men efter att ha pratat lite med en mer van uppfödare så är det mest troligt att...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Sol
·
Övr. Katt Denna underbara prinsessa hämtar jag hem imorgon! Längtar så! Byggde ihop en hylla igår :D Hoppas den blir uppskattad. Här är resultatet.
Svar
9
· Visningar
842
Senast: Smurfoff
·
Övr. Katt Jag funderar på att köpa en ny transportväska till katten, men står helt still i huvudet om vilken storlek jag ska ha. Min katt väger...
Svar
4
· Visningar
666
M
Övr. Katt Jag tänkte bygga ett eget trimbord att ha utanför kattburen på utställningar. Men hittar ingenstans med mått eller tips. Hur ser...
Svar
6
· Visningar
2 438
Senast: Marty
·
Övr. Katt En ny favorit, en japansk katt http://www.youtube.com/watch?v=2XID_W4neJo Det finns massor med filmer på denna underbara katt.
Svar
15
· Visningar
3 363
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Ska under sommaren adoptera ytterligare en katt, en kattunge, till mina två herrar( 2 år kastrerade hankatter) Det blir en honkatt som...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Elisha
·
Övr. Katt Jag studerar till sadelmakare och hästen har musklat om sig i ryggen = en del av dem passar inte för tillfället = nu har jag flera...
2
Svar
26
· Visningar
2 329
Senast: Liten
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet att beställa därifrån? Hitta detta klösträdet, är det stabilt?
Svar
12
· Visningar
2 149
Senast: Smurfoff
·
Katthälsa Jo, jag har tre stycken urgulliga kattungar, de är tre veckor om två dagar. Mamman har börjat krångla och jag måste börja stödmata. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp