Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 330
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Hittade min kisse, som nu är 10 månader gammal och kastrerad, sittandes i gräset o lekte med något, antagligen en insekt. Bredvid honom...
Svar
19
· Visningar
3 262
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Jag har en Devon rex-hona på 5 månader som är väldigt tillgiven och glad, mycket lekfull. Idag tog vi hem fröken Bengal på 12 veckor...
Svar
11
· Visningar
1 708
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Vilka har snabbast leverans av zooplus (den svenska sidan) eller animail? Var säker på att jag hade köpt mer kattmat men nu hittar jag...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Piek
·
Övr. Katt Har två katter, hona och hane, och sambon tog med sin katt, hane när han flyttade in hos mig. Alla katter är kastrerade. Hans katt är...
Svar
6
· Visningar
1 756
Senast: fluffig
·
Övr. Katt Jag förstår verkligen inte hur dom bara kan försvinna, och hur mycket jag än letar så hittar jag ingenting. Det handlar om kattleksaker...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: Sasse
·
Katthälsa Har sedan 3 månader en katta som det har uppstått två problem med och tänker nu att jag kanske kan få lite input här på vad man borde...
Svar
19
· Visningar
1 646
Senast: Sasse
·
Katthälsa Hej, min katt fick ungar i går, fyra stycken som allt verkar väl med dem alla. Idag upptäckte jag att en av ungarna saknar sin svans...
Svar
10
· Visningar
5 890
Senast: Marty
·
Svar
0
· Visningar
252
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Sasse
·
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Tänkte shoppa lite nya leksaker till katten :D Men det är bara det att hon är vääldigt kräsen på vad hon tycker att är roligt... Helst...
Svar
17
· Visningar
3 135
Senast: Asko
·
Katthälsa Nu har katten börjat bajsa i badkaret. Varför? Vet inte! Därför tänkte jag kolla om ni har några kloka tankar och idéer. Såhär ser...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 629
Senast: Asko
·
Övr. Katt Livet återgår ju så småningom till det normala även om det är en kisse som saknas! Efter att ha tagit bort den ena av mina stallkatter...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Mollgan
·
Övr. Katt Jag har ju tingat en kattunge som flyttar in i slutet på juni och funderar på det här med transportväska, om man kanske ska investera i...
Svar
14
· Visningar
2 103
Senast: bengeten
·
Katthälsa Jag känner person har lämna ragdoll Acke ensam i natt. det är olagar?
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Concett
·
Katthälsa Tyvärr gick det dåligt med min lilla kisse. En vecka efter insatt behandling mot sköldkörtelproblem började han vingla ordentligt och...
Svar
5
· Visningar
2 562
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Har agerat förmedlare mellan bekantas hemlösa kattungar och folk som ev kunnat ta hand om de. Men en av dessa eventuella visade prov på...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp