Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt ligger då och då utanför min dörr då någon (eller alla) av mina katter är ormplockare av rang. Att katter äter kopparorm har jag märkt...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Maqurell
·
Övr. Katt Vi har sammanlagt 4 katter på bondgården, varav 1 mamma med 2 döttrar och min egen gamelkatta. Det är gamelkattan som bestämmer, hon ger...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Asko
·
Övr. Katt Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra längre med katterna, jag och sambon. Vet ju hur bra Buke är på detta med problemlösning så jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 719
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag bor granne med ett dagis som har stora fina sandlådor som mina katter tycker är perfekta som kattlåda. Idag ringde en av...
2
Svar
32
· Visningar
10 026
Senast: Liten
·
Övr. Katt Många gånger har jag fått höra att man ska låta katterna äta ifred, att de ska få vara ensamma vid matskålarna osv för att det ska vara...
Svar
9
· Visningar
3 254
Senast: Got2Be
·
Katthälsa Vad finns det man kan göra? Finns det annat än frontline? Efter 1 vecka med frontline så börjar de j#!# dyka upp igen. Inte en, inte...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Hej Min ena katt har slickat bort en del päls på magen. Inte hysteriskt slickande eller kliande men trots allt är hon renrakad på magen...
Svar
3
· Visningar
2 477
Senast: Sastra
·
Katthälsa Jag har en katt som fyller ett år i slutet av Maj. Idag när han kom in efter en heldag ute så gick han direkt och la sig, i vanliga fall...
Svar
9
· Visningar
1 022
Övr. Katt Jag ska flytta till en lägenhet i ett hyfsat tätbebyggt område, men med skog och åker alldeles inpå knuten (ca 50 meter bort). Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 314
Senast: Liten
·
Övr. Katt Också hör jag ett högt: MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MUÖÖÖ MJIAJAUAUJU!! Och självklart så är det våran katt och en...
Svar
7
· Visningar
721
Senast: Ioxia
·
Övr. Katt Nu ska vi bli med en till kisse! Vi har en omplacerad sphynxhane, kastrat, på fem år. Han kom till oss förra året p.g.a. att han var...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min lilla katt verkar inte tåla inälvsmat så bra... Har senaste dagarna haft diarré (efter färskfoder). Efter blötmat blev det bättre...
Svar
18
· Visningar
4 944
Senast: Sasse
·
Katthälsa Jag har en vattenfontän till mina katter och pga kalkrikt vatten blir det mycket beläggningar på/i pumpen som är både meckigt att komma...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Holi
·
Övr. Katt Är det någon som känner till några intressanta podcaster om katter? Jag har lyssnat på Cattitude som främst verkar handla om kattraser...
Svar
2
· Visningar
855
Övr. Katt Hej! Jag bor i ett relativt tättbebyggt område där det finns många katter som samsas rätt bra men nu har det kommit en relativt ung ca...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: soffa
·
Övr. Katt Vår korthårskatt har aldrig varit så värst förtjust i pälsvård, det som går bäst är faktiskt att duscha honom... Men på senare tid har...
Svar
1
· Visningar
452
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Funderar att köpa en till katt som sällskap till min 5åriga kastrerade hankatt. Han är utekatt så jag hoppas han blir glad av lite...
Svar
4
· Visningar
3 387
Senast: steve
·
Övr. Katt Kastrerar man en honkatt, eller steriliserar man? Vad är eg skillnaden?
Svar
5
· Visningar
607
Senast: Sol
·
Övr. Katt Gissar att det inte bara är jag som sett videoklippet på den fantastiska katten som räddar familjens pojke från en anfallande hund, men...
2
Svar
38
· Visningar
3 883
Senast: Asko
·
Katthälsa Har så smått börjat förstå vikten av att ha lite gröna blad innomhus ;) Men vilka inneträd skall man undvika när man har katt? När jag...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: Carisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp