Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt vad som är fel med en katt som liksom försöker springa ifrån sig själv och klöser sig nästan när den kliar sig?
Svar
4
· Visningar
861
Senast: fiaskurken
·
Övr. Katt Här får du hjälp med rengöring (Troligen inget för modemsurfare)
Svar
15
· Visningar
961
Senast: wingil
·
K
Övr. Katt Hej alla glada :) Tänkte bara kika om någon av er oxå är en välförtjänt ägare av en (trots att det inte är erat fel ;) ) FET katt...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Kaiten
·
Z
Övr. Katt Vad ska jag ta mig till? Movitz jamar så fort han inte får all uppmärksamhet. Inatt kunde jag knappt sova för hans jamanden och det...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: zeemee
·
Övr. Katt Min systers maine coon kille, visst är han läcker :d Ska bli kul att se hur han ser ut om ett par år :) :banana:
Svar
11
· Visningar
812
Senast: Vaccan
·
I
Övr. Katt hur gammla har era han katter vart vid kastrering ? Har en hane på 6 månader funderar på att kastrera honom snrat är det för tidigt ?
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Vaccan
·
V
Övr. Katt Djurkliniker som stänger för lunch :mad: :mad: :mad: :mad: Nisse var inne här nyss, han sprang runt som ett jehu med Pipen...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Vaccan
·
K
Övr. Katt Nu har mina gryn åkt på öronskabb igen! *STOR suck* Finns det något bättre medel att behandla dem med än de däringa otäcka...
Svar
5
· Visningar
6 096
Senast: CosmicQueen
·
F
Övr. Katt Min gamle hankatt har varit ute och slagits. Som tur är brukar han inte ha slagsmål som hobby men det har förmodligen kommit en ny...
Svar
3
· Visningar
4 758
Senast: föl2005
·
Övr. Katt Ni har sakert sett dem pa tv eller last om dem i dagstidningar och skvallerblaskor. Manniskor som utat sett lever ett helt normalt liv...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Sastra
·
M
Övr. Katt Imorgon har vi en tid bokad för att ta bort våran ena hankatt Sigge. Vi har haft en jävla massa kiss och bajs inne på olika ställen, och...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt ja vi har ett stall med en misse-katt. en blir ju snabbt fler då hon rymmer och man inte hinner ge p-piller i tid. Just nu går hon i...
2
Svar
35
· Visningar
2 067
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Vad gör man med vår katt? Hon biter på alla sladdar och det är ju jobbigt OCH riskabelt för både henne och husets andra medlemmar. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Ja, det kan man i alla fall tro... men det är Lillan som ligger bakom spökerierna! Hon öppnar skåpsluckor och river ut saker man glömt...
Svar
16
· Visningar
1 809
Senast: taccotad
·
Övr. Katt Märkte i går att min katt fick kväljningar och lät som om hon skulle kräkas när hon försökte äta. Hon fick inte ner någonting av maten...
Svar
9
· Visningar
13 369
Senast: Miran
·
O
Övr. Katt Har ett litet problem med mina hon katter.... Båda två har fått katt ungar samtidigt. Den ena (zally) fick sina i stallet och dom var...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Poppinella
·
Övr. Katt Jag har hundschampo hemma som jag har till hästarna... Kan man ha det till katt också? Finns inte direkt någon affär att fråga i idag...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: Marna
·
Övr. Katt fästingar... jag blir galen. sorry. det finns säkert redan typ tusen trådar på det här ämnet, men jag bläddrade fyra sidor bakåt och...
Svar
14
· Visningar
1 138
Senast: Sassy
·
C
Övr. Katt Jag brukar aldrig hålla på och peta på kattungarna, max en gång om dagen tar jag upp dem och pussar på dem så att de får lite mänsklig...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt För de som har senaste numret av Kattliv finns Vitnos med på sidan 10 :) Sen har jag gjort en liten film om min lilla fröken :)...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp