Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt De är endast 14 dagar men killarna väger 340 gram och tjejen 290 gram, de ser löjligt stora ut när de ligger och diar :crazy: Har nån...
Svar
11
· Visningar
955
Senast: Hera
·
Övr. Katt 1. Pick up cat and cradle it in the crook of your left arm as if holding a baby. Position right forefinger and thumb on either side...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Sastra
·
Övr. Katt Våran Misse har på sistone börjat gräva i en blomkruka när vi inte är hemma. :mad: Finns det något sätt man kan hindra/avskräcka henne...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Icka
·
Övr. Katt Blev riktigt arg i söndags då jag slår upp Aftonbladet och ser en helsidesannons för Alvedon. I reklamen finns en bild på en katt som...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Tviggy1081
·
M
Övr. Katt är popcorn farligt för katten? ibland har det hänt att jag gett min katt små bitar av mitt popcorn hon har inget problem som jag märkt...
Svar
1
· Visningar
7 244
Senast: Tassa
·
Övr. Katt Ska ev ta hand om en katthane (kastrerad) på 10 år från en familj som inte kan ha den kvar pga olika anledningar. JAg har inte haft katt...
Svar
4
· Visningar
1 363
Senast: Tassa
·
Övr. Katt Min katt fick sin första kull i natt. Allt såg ut att ha gått bra men när hon reser på sig så ser jag att alla fyra kattungar har...
Svar
13
· Visningar
7 882
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hittade den här bilden på datorn som jag bara var tvungen att lägga upp här! Visste dock ej riktigt om den platsade på hund eller katt....
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag håller på att flytta men upptäckte till min fasa att dom glömt en vesäntlig del av instruktionerna till flyttlåde-bygget:smirk: Det...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Eivor
·
Övr. Katt ..även bild på Snoddas klämda ben (se tråd om förlossningskomplikationer) http://hem.bredband.net/b379975/Flis/flisan.htm
Svar
8
· Visningar
826
Senast: pippi27
·
F
Övr. Katt Vid vilken ålder har katten växt färdigt ungefär? Storleksmässigt och slutat vara odräglig tonåring i psyket... :devil: :D
Svar
3
· Visningar
854
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Stallkatten Simone(ej våran) har inatt fått kattungar, 5 stycken. Så otroligt söööta att man knappt kan slita sig ifrån dom. Och vi...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: palle
·
I
Övr. Katt Var och hälsade på "min" lilla bebis idag! Här är han och sina syskon 4 veckor gammla! :love: http://www.jangvik.com/totte/
2
Svar
20
· Visningar
1 628
Senast: Ragatan
·
B
Övr. Katt Jag funderade på att ge min katt RC Beauty & Care för att se om hon får fin päls. Det står "För katter under fällningsperioden, för fin...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Cuaifeach
·
Övr. Katt Jag har tagit undan maten, men undrar om han kanske skall få hårda? För han blir ju hård i magen av dom annars. Eller är det bästa att...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Katt Ska man låta bli att avla på en katt med juvertumörer? Eller är det från fall till fall?
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Sol
·
M
Övr. Katt De är bara några timmar gamla :D Så gulliga!
Svar
11
· Visningar
890
Senast: Matiz
·
V
Övr. Katt Min kompis tjatar hela tiden på mej om att jag ska lukta katterna i munnen och borsta deras tänder för att förhindra tandsten. Men hur...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: maiagull
·
M
Övr. Katt Min lilla Peppar blir tokarg och ska ha kål på alla getingar hon ser... hur farligt är det om hon skulle få en "kyss"?? Kan katter vara...
Svar
3
· Visningar
2 374
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Var ute med min lilla Dimma en stund ikväll och det var väldigt spännande tyckte hon! Det är fortfarande lite läskigt men man blir ju...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp