Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Såg igår att Månsen har fått en kal fläck på magen; ca 5 cm lång och 2-3 cm bred. Han är en lurvig skogis/ bondkattskorsning som varit...
Svar
3
· Visningar
1 967
Senast: ang
·
Övr. Katt Fia hade en liten vit plupp i rumpan idag och då förstod jag att det var dags för avmaskning. Nån kvart senare kommer grannen ner, lagom...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: adore
·
N
Övr. Katt Blivit akut allergisk mot mina kissar, kan inte andas, o det stockar sig helt i bröstet bara jag ens kommer i kontakt med dom. Försökt...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Luecca
·
F
Övr. Katt Nu är min hona dräktig, hon ska ha den 7 februari, det ska bli jättekul, det var mer än ett år sedan vi hade kattungar sist. :rofl:
Svar
7
· Visningar
745
Senast: fluff
·
Övr. Katt :angel: Om nu lilla Abby (den lila) skulle bli kvar, och jag parar henne med en chokladmaskad hane, visst blir ungarna enbart choklad...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Våran älskade kisse Bengan, han är borta! Nu har han inte varit hemma på över en vecka, så man börjar ju undra... :( några dagar innan...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Gul22
·
W
Övr. Katt Min katt kom till familjen för ca en månad sen.. för 1 vecka sen började vi släppa ut den.. sen dess har han haft många bråk med...
Svar
6
· Visningar
8 174
Senast: Sassy
·
A
Övr. Katt våra söta norska skogskatter :) våran soffa e full nu
Svar
11
· Visningar
824
Senast: Alpin87
·
Övr. Katt Är det sant att katter födda på vintern blir konstiga och "tokiga"?
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: mystar
·
P
Övr. Katt Någon som vet var något som kallas PeeWee-kattlådor och kasttströ finns att köpa i Uppsala området?
Svar
2
· Visningar
715
Senast: PRE
·
Övr. Katt Kommer inte ihåg om det var nån här som hade anmält men nu finns i alla fall domarfördelningen på hemsidan. Som vanligt hade vi fler...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: HD
·
Övr. Katt Det här är ingen kattråd Mandilaki. Jag vill bara beskriva hur otroligt dum jag känner mig för att jag satte in en gran i huset trots...
2
Svar
23
· Visningar
3 129
Senast: Kiddo
·
Övr. Katt Min förra Atlas30 fick följa med stödkissarna tillbaka till Skåne, för ja skulle ändå köpa ny. Nu måste jag snart åka och chippa Yoga om...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: MissFideli
·
D
Övr. Katt Jag måste sy ett nytt burskynke nu när två av kissarna ska med på utställning, men har tappat bort måtten. Någon gullig här som kan ge...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt Våran katt har vägrat gått ut nu på 4 dagar :crazy: Han har kissat i lådan, men inte skitit :crazy: Han har inte heller ätit så mycket...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: blondi3958
·
S
Övr. Katt Vad f-n ska jag göra?? Mitt ex har våra två katter uppe i Norrland, två helt underbara varelser är de. Nu ska han flytta, och hans tjejs...
Svar
4
· Visningar
901
Övr. Katt Hur gör ni med kattungar/ungkatter och julgran egentligen? Tekla tycker jul är jääättekul, och klättrar i granen, vevar på...
Svar
10
· Visningar
3 956
Övr. Katt Såg precis på Veterinärerna direkt, och reagerade på en sak som jag egentligen väl har vetat hela tiden. Vad lite folk vet om sina...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: WhiteYote
·
Övr. Katt Julen! God Jul önskar Semlan! God Jul!
Svar
6
· Visningar
751
Senast: Aningsfull
·
Z
Övr. Katt Det verkar som om min lillkisse inte gillar julen hon har bitit av sladden till tre olika julgransbelysningar den senaste veckan och det...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp