Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt och såret har läkt jättefint men nu är det svullet. Hon är inte öm och svullnaden är inte varmare än resten av henne. Är det ok att det...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: strumpan
·
Övr. Katt Alltså när jag klippt klorna på min hankatt å börjar de o dela sig efter ett tag och sen växer det fram en ny sylvass klo inne i den...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: skuggi
·
K
Övr. Katt Snuttis brukar ligga i min - f'låt, HANS - säng när tillfälle finns och han inte är upptagen med något viktigare. Och eftersom det är...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Katten satt och bet på naglarna.... sina klor alltså. Rätt som det är sprätter hon till och slickar sig hejdlöst runt munnen. Jag trodde...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: skuggi
·
M
Övr. Katt Hej alla kattälskare. Jag har all tid hört att gula bondkatter är hanar är det sant eller :confused: :confused:? M vH M
Svar
6
· Visningar
6 759
Senast: loveponies
·
M
Övr. Katt Så här såg det ut hos oss i går ~ hoppas ni och era kissar också hade en mysig första advent. * Stulen bädd (hundens) är allra mysigast...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Vi har en knappt 1½årig Findus (tjej) som nyss blev ensamkatt. Nu funderar vi på att skaffa en till, en liten bebis. Men en kille eller...
Svar
2
· Visningar
1 440
Senast: kpist
·
K
Övr. Katt Bilder på bebisarna hittas här: BILDERNA!
Svar
12
· Visningar
974
Senast: Rallebralle
·
Z
Övr. Katt Vill ha en katt... min kompis ska få kattungar snart, och jag har alltid velat ha en katt...=/
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt Ursäkta mina uttryck!! Men kan man bli så glad som jag är nu bara för att en katt bajsar!! Kollade lådan för en stund sedan och där låg...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Min sambos föräldrar har två katter. Två syskon en hane o en hona. Köpta till barnen när dom var små, vilka givetvis tröttnade ganska...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: Svartfot
·
Övr. Katt katten sitter i köket och krafsar på dörren och skriker.. men ut får han inte komma.. :devil: gissa om han kommer vara sur sen när jag...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: sweep
·
M
Övr. Katt I torsadgs va vi iväg med bägge kissarna för att få den årliga vaccinationen. Allt gick bra och kissarna va helt underbart snälla!! Så...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Millimetern
·
R
Övr. Katt ..men ni får inte se dem för jag kan inte ladda upp dem någonstans. :crazy: De är jättefina med riktigt fina spottar. kanske jag kan...
Svar
6
· Visningar
798
Senast: knytt
·
S
Övr. Katt Min britt tappar extremt mycket hår just nu. Hör det årstiden till eller bör man ge något kosttillskott av nåt slag? Min ryss tappar...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: Salome
·
Övr. Katt Nån som vet om man får göra det? Fundersam Monika
Svar
4
· Visningar
916
Senast: fluff
·
M
Övr. Katt För en liten stund sedan låg jag sött och sov, ända tills min katt kom och ville ha mat. Efter diverse hyss som hade kunnat kostat vaser...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Snart är det nästan så jag får vicka ut henne genom mina innderdörrsposter (heter det så :confused:). På tisdag skulle min vak-semester...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: HD
·
D
Övr. Katt Mina tre små missepissar har börjat nysa. De är vacc och innekatter, så det kan väl inte vara kattsnuva de fått? Eller är det så att de...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: fluff
·
Övr. Katt nu har katten bitit och rivit på en påse som jag har hästsaker i hur länge som helst.. han ska in i den.. han har lyckats göra ett litet...
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: adore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp