Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt käkar chips också.. :D Början på livet som soffpotatis (kattunge) japp nu är det käka och sova som gäller...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: kpist
·
Övr. Katt Måste bara få berätta att min sambo just idag antydde att vi nog ska skaffa en till katt!! Till saken hör att den vi har är en ngt...
Svar
12
· Visningar
1 711
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Var och vaccinerade mina bebisar igår för andra gången på sjukhuset och oj vad duktiga de var Matte var riktigt stolt där de satt i sin...
Svar
1
· Visningar
975
G
Övr. Katt Måste bara berätta vilka toppenveterinären jag har, nu har dom startat ett projekt för överviktiga hundar och katter tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Sen vi flyttade har hon blivit lite tokig, min kära kisse. Helt plötsligt tittar hon bakåt in i nått av de andra rummen och får en...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Min katt har fått mask, 10 cm lång.. Hva skal jag ge honom för detta? Såg ut som en tagliatelle, fast mindre. Men platt och 10 cm lång..
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Katten kissar på golvet inomhus på olika platser, dock inte på mattan. Den är nu 7 mndr gml. Han är mycke ute. Hört at man kan stänga...
Svar
2
· Visningar
1 058
·
M
Övr. Katt Hittade i morse en svårt skadad främmande katt i vår lada. Gick genom stallet för att komma till betet och titta till hästarna. Av...
Svar
13
· Visningar
1 547
Senast: Moniq
·
C
Övr. Katt PÅ MIN ENA KATT!!!!!!! Hon löper och hon skriker värre än ett brandalarm HELA TIDEN. Skriker hon inte så går hon och "småpratar". Hon...
Svar
16
· Visningar
1 662
Senast: chrisse
·
I
Övr. Katt Vad köper ni för mat till era katter? Själv har jag köpt Mjau torrfoder och burkmat på vanlig mataffär. Tycker den senare tiden att den... 2
Svar
22
· Visningar
2 650
Senast: Sirren
·
Övr. Katt I dag ska vi kastrera vår ena katt, och ev den andra med. Veterinären skulle se om lillkillen var tillräckligt stor. Jag börjar bli...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Maris_
·
B
Övr. Katt Vad behöver man för saker till sin katt och vad bör man fixa innan man får hem katten (ta bort farliga saker o.s.v)?
Svar
7
· Visningar
1 234
·
R
Övr. Katt ... har varit hos vet idag (lillkissen är tre år men vääääldigt liten :love: Hon har ingen hängmage ens vilket de andra har...) Om en...
Svar
10
· Visningar
1 471
Senast: Raeman
·
Övr. Katt På hundforumet finns en tråd om hundar som är blodgivare. Finns det katter som är blodgivare? Jag skulle gärna låta min stora kisse ge...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: nermal
·
Övr. Katt Kattungarna är födda i april, två hankatter. Ska man kastrera dem redan nu eller är det för tidigt? De skvätter inte inne, men de är...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: Grana
·
X
Övr. Katt ...jag VILL köpa en Brittisk korthårskatt. :love: Om jag nu skulle råka köpa en sådan så skulle jag nog vilja ha en som man kan ställa...
Svar
2
· Visningar
1 068
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Alla vet väl att kattmänniskor är slöa av naturen, därför ska jag - mästerkatten - tipsa om lite sätt att pigga upp dom på! Alla...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: bananabambi
·
A
Övr. Katt Somnade med ena katten under täcket och vaknade ett par timmar senarare av att katten sitter och ulkar på min mage och tillslut spyr...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: adore
·
T
Övr. Katt Min pojkvän har en katt med maniska klösproblem som resulterar att hon klöser upp stora sår på sig själv samt hudutslag i öronen mm. Hon...
Svar
9
· Visningar
1 592
Senast: Lydia
·
Z
Övr. Katt katten har fått en ganska stor kal fläck bakom ena örat. den är inte helt kal utan lite "fjunig" nån som vet vad det kan vara? han...
Svar
5
· Visningar
4 792
Senast: chrisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka