Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Träning Hejsan! Jag har absolut ingen aning om var den här tråden ska ligga så jag la den här... Jag har en shettis hemma som fick fång för...
Svar
12
· Visningar
1 335
Senast: sthu
·
M
Träning Jag har planer på att skaffa medryttarhäst då jag känner att lektionerna på ridskolan inte ger mig så jättemycket. Snart måste jag...
2
Svar
33
· Visningar
2 269
Senast: Natacha13
·
H
Ridning Jag skulle vilja höra vad ni tycker om formen på den här hästen :D Är det en bra arbetsform? Är den på något sätt skadlig för hästen...
2
Svar
22
· Visningar
2 007
Senast: Hamlet
·
Hästhantering Jag har i tidigare trådar tagit upp att jag har problem att rida ut själv på min häst. Nu har jag börjat att gå ut när jag "bara" ska...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Annie_92
·
Träning Vilka är det som ska visa sina ponnyer på treårstest i år? Vet någon när dessa tester hålls och var? Lägg gärna in bilder på era pållar...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 578
E
Hästhantering Hejsan! :D Jag har en svårlastad häst. Ett fullblodsto. Hon är en tävligshäst, men hon har ett "stort" problem! Hon bara vägrar gå in...
Svar
7
· Visningar
1 497
Träning vet inte om ja sätter denna tråd rätt :) skulle va kul mer tips på ridövningar som inte bara stärker hästen, utan även den egna...
Svar
3
· Visningar
1 952
Senast: vinkelina
·
Hästhantering Har sökt i flera lastningstrådar men hittar inte svaren jag söker så startar en ny lastningstråd. Problemet med min häst är bland...
2
Svar
28
· Visningar
3 362
Senast: skuggi
·
K
Ridning Tjoo, Jo jag undrar om någon har nån bra idé om vad man kan göra med hästen från marken. Liksom...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: BJÖRKIS
·
M
Hästhantering Hejsan! Finns det någon som har bra tips vad man kan göra med en 1årig halvblodshingst? Några bra övningar, tips och råd mottages. Har...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Muffe
·
C
Hästhantering Min häst har två jobbiga/tråkiga olater och jag skulle vara väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med råd för att få bort dom...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: Canoó
·
Ridning .. har börjat komma upp i kondition och från att ha varit ganska bekväm och lat är det nu en rätt laddad tjej ibland. Det senaste är...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Thera
·
Ridning Har ju lovat mig själv att jag ska tävla min ridtravare i dressyr för första gången i år. Det blir första för både henne och mig:o...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: AnneSofie
·
Ridning Hej, jag har alltid undrat om jag har en bra sits när jag hoppar eller inte. Vore underbart om ni kunde komma med massvis med...
Svar
3
· Visningar
934
Senast: chira
·
L
Träning Hejsan! jag har en underbar cponny, hon är en riktig pärla i alla grenar men dock får vi ett problem i höger varv. Hon vill inte ställa...
Svar
2
· Visningar
1 288
Senast: Kirie
·
J
Hästhantering Jag har tänkt på en sak som jag speciellt tänker på när jag läser runt i olika trådar här på buke. Ibland kan det ex stå Inom...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: fjordtokan
·
C
Hästhantering Jag har en 14 årig medryttar häst, en valack arab. Han är inte särskilt mycket riden utan går mest skogs promenader ett par gånger i...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: fjordtokan
·
F
Hästhantering Jag tänkte börja lite med Parelli-horsemanship och vet inte riktigt vart jag ska börja och eftersom jag vet att det finns många duktiga...
Svar
10
· Visningar
1 832
Senast: fjordtokan
·
Ridning en liten fråga:) har travare svårare att söka sig i en behaglig form än vanliga ridhästar?dum fråga kanske..:confused::confused:
2
Svar
39
· Visningar
2 402
Senast: AnneSofie
·
H
Ridning Jag sköter om en shettis som är typ 14år gammal, pigg o glad :) Hon är världens underbaraste, men hon har sina problem. När man rider...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Uppdateringstråd 29
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp