Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Träning Hej!! Jag har en hannoveran på 5 år. världens snällaste o goaste att ha o göra med. men på den senaste tiden så har hon blivit väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: Ia4
·
M
Träning Vilka har sina hästar dygnet om fortfarande?
2 3
Svar
58
· Visningar
3 351
Senast: Tingeling85
·
Träning Idag gick en av stallets hästar omkull i hagen, bröt benet och avlivades av nödslakt. Händelsen föregicks av att hästens hagkompis...
2
Svar
32
· Visningar
3 802
Senast: Grana
·
J
Träning Hejsan! Min häst älskar att lära sig nya trick och konster! Undrar om någon har ett tips på vad man kan lräa dem? Eller en bra sida...
Svar
17
· Visningar
2 830
Senast: TIGERHEART
·
B
Träning Viktbärande? Att den klarar hög vikt i förhållande till sin storlek eller?..... :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: TIGERHEART
·
P
Träning Vi flyttade till Frankrike för ca.3 år sen, men jag har kvar mina två hästar i Finland. Det är så att vi håller på och köper en tomt...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: Ramona
·
M
Träning Har någon en aning om transportpriserna för att transportera häst ifrån tyskland till sverige? Har köpt två hästar och vill försöka...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: psychogrrl
·
L
Träning Detta är en stor och viktig fråga för mig. Min pålle har jag hanterat enligt NH i ca ½ år och det går jättebra. Han är ganska osäker och...
Svar
13
· Visningar
2 660
Senast: Lindi
·
M
Träning Såg just en annons på en shettlandsponny som var 4 år och jätte snäll att rida!! Är det inte så att dom bör inte ridas in fören 5 års...
Svar
13
· Visningar
4 122
Senast: KaZa
·
F
Träning Pigg häst blir \"slö\" Jag har en häst sedan 4,5 år tillbaka. Han har alltid varit pigg och frammåt att rida. Nu den senaste tiden...
Svar
13
· Visningar
3 755
Senast: Cezzan
·
B
Träning Om man tar in en ponny från Irland som är slutmätt där. Måste den mätas om här i Sverige?
Svar
3
· Visningar
1 377
Senast: benjamin
·
T
Träning Flyttade min häst i går kväll, han är väldigt lugn o nästan "hemmastadd" så ajg funderar på att ta ut honom o rida lite på ett fält. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: rat_girl_4ever
·
S
Träning Hur länge longerar ni? Ersätter ni longeringen med ridningen nångång? Hur många varv låter ni hästen springa och göra samma sak? *såg...
2
Svar
24
· Visningar
2 310
Senast: alisson
·
J
Träning ...känns det som iallafall... :( Mitt föl Zilver är helt hopplös! Det började vid insläppet idag. Jag har hästarna ute dygnet runt...
2
Svar
24
· Visningar
2 299
Senast: Arwyn
·
S
Träning Jag är nya här och har lite frågor. Vet ej om jag lagt den på rätt, men jag får hoppas det. Det är så att jag har en korsningsponny...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Tuki
·
K
Träning Det här passar väl bäst under hästbeteende...men det finns ju inget sånt forum (än). Mina två ston och shetlandshingsten har delat hage...
Svar
2
· Visningar
1 365
Senast: knyttet
·
M
Träning Jag läste den andra tråden om longering och jag har inte sett hästliv. Jag vill ha lite åsikter om longering av åringar. Jag skulle...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: lil-sis
·
Träning Ska snart transportera en av mina hästar till veterinär några mil härifrån. Resan kommer att ta ca 30-60 min. Hästen ifråga har jag...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: lil-sis
·
Träning och funderar på var jag ska placera honom i stallet. Han har hela tiden stått bredvid sin mor utan problem. Men nu har han ju varit...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: caballus
·
Träning Jag tänkte träna på att lasta min häst själv, vilket kan vara bra om man någon gång är utan medhjälpare. Alltså, när man har hästen till...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: bitta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp