Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Var i hästaffären för ett tag sen o kollade lite på hoppsadlar. då hittade jag en som jag tror hette santa cruz. jag undrar om någon...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: The_grinch
·
N
Utrustning Nu har min häst haft sönder sitt andra flugtäcke :cool: Tips på hållbara täcken, säg inte Horseware, för det ena var ett Amigo och det...
Svar
10
· Visningar
693
Senast: cactuspower
·
Utrustning Som sagt, vart kan man specialbeställa täcke i den färg man vill ha? Ska ha ett tunt bomullstäcke att ha till utställning bara. Ska vara...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: _L_
·
Utrustning varför finns det inga sådana i 95 eller 105 mm? lilla minisen skulle behöva ett (hels äppel) men det finns ju inga! ingen som vet något...
Svar
12
· Visningar
1 245
Senast: ElinPelin
·
Utrustning Jag överväger och köpa ett täcke till min häst som skyddar henne (eller åtminstone som skonar) när det gäller div. insekter. Vill dock... 2
Svar
39
· Visningar
2 719
Senast: cactuspower
·
M
Utrustning Jag är en icke-hoppande ryttare på grund av att jag har dålig rygg och för att min häst endast har hoppats i min ägo, visst, jag hoppar...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: Friida_
·
F
Utrustning Vilket märke tilltalar er mest vad gäller kvalitét? 2
Svar
31
· Visningar
2 515
Senast: Farouk
·
R
Utrustning Har nu troligtvis fått min sadel såld nu. Men vilket sätt är bäst att sköta betalning och frakt? (den ska upp till norbotten från sthlm)
Svar
9
· Visningar
913
T
Utrustning Hallå! Jag är i akut behov av senskydd! Nu är det så att min D-ponny har ganska "grova" ben så ponnysenskydd skyddar knappt runt kotan...
Svar
19
· Visningar
1 420
Senast: FadeAway
·
C
Utrustning Vet någon en sida där man kan kolla på sånna? Kan ni tipsa om något bra, till bra pris eller något. Visa gärna bilder om ni har något...
Svar
16
· Visningar
5 301
Senast: Covetous
·
E
Utrustning Nu har jag bådesökt och letat manuellt, men jag hittar ingen tråd om detta så.. Om någon vet en gammal tråd så länka gärna till den...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: diny
·
R
Utrustning Undrar hur man sköter den bomlösa? Vad ska man rengöra med? Har en Knights sadel.:bump:
Svar
5
· Visningar
1 385
Senast: Matiz
·
Utrustning Finns det någon här som rider i en Stocksadel? vad tycker ni om dem? Jag är lite intresserad av att få tag på en sådan av bra...
Svar
5
· Visningar
1 678
Utrustning Jag antar att jag inte är ensam om att bli irriterad på röran i korgar och på krokar utanför hästens box? Finns det några som har kommit... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 648
Senast: piggis_83
·
Utrustning Hade tänkt införskaffa i ett par nya ridstövlar nu i sommar, efter att ha sommarjobbat ett tag så har jag äntligen tillräckligt mycket...
Svar
19
· Visningar
1 479
E
Utrustning hoppsadel till min nya häst, en grov halvblodsvalack. Provade en santa cruz celine x-wide som låg kanon på men jag gillade den inte...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Express_Pearl
·
Utrustning hur lång en flexicurv är? är det någon som vet detta? för det står i hööks katalogen att man kan använda ståltråd istället för en...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: freike
·
Utrustning hööks bettlösa träns (tror att de bara har ett) - fungerar det på samma sätt som ett sidepull? är det ett sidapull?? har stora... 2
Svar
21
· Visningar
3 297
Senast: ElinPelin
·
C
Utrustning Funderar på att köpa gummimattor till boxarna, någon som provat och vill säga vad ni tycker? Kollat lite i engelska hästtidningar och...
Svar
10
· Visningar
1 333
Senast: Orzon
·
L
Utrustning Hej! Har sett några som säljer ut dressyrsadlar från Hööks som fanns för några år sen i Höökskatalogen.. Jag vet att det finns en...
Svar
4
· Visningar
617
Senast: Love_Maya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka