Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Vilken modell tycker ni är snyggast? Vilken skulle ni välja att använda till vardagsträning? (Klicka för större bilder om så... 2
Svar
37
· Visningar
2 913
Senast: Zlatan
·
M
Utrustning Hade tänkt köpa ett nytt engelskt träns till ponnyn när det är dags för falsterbo men jag vet inte riktigt vad det är för typ av träns...
Svar
5
· Visningar
779
B
Utrustning jag undrar om man på vintern tex kan använda ett fleecetäcke och ett regntäcke på hästen istl för vintertäcke?? o när kan man bara...
Svar
3
· Visningar
665
Utrustning Lurar på att köpa en dressyrsadel, för max 3000:-. Någon som har nån Horse Saver eller Wintec, kommer att användas högst 2ggr/vecka o...
Svar
3
· Visningar
1 349
Senast: palle
·
S
Utrustning Vill veta några bra märken, som är sköna att rida i och prisvärda :) Gärna bild ;p 2
Svar
28
· Visningar
4 760
Senast: Bison
·
Utrustning Kanske fel forum :angel: men jag såg det idag när jag var o shoppade lite annat till pållen. Ngn som prövat det o med vilket resultat??
Svar
14
· Visningar
1 598
Senast: Tarnin
·
Utrustning Hej på er hoppare! :bump: Nu behöver jag lite hjälp vid inköp av hopplatta till hästen jag rider. Det jag undrar är om det är bättre...
Svar
18
· Visningar
1 889
Senast: Heikne
·
E
Utrustning Ja, det kan ju verka långt till vintern, men under mina år har jag lärt mig att den aldrig är långt borta... Jag funderar lite på...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Graendal
·
Utrustning Vilket märke har ni och vad har ni för erfarenheter från olika märken?? För- och nackdelar... 2
Svar
38
· Visningar
2 547
Senast: md5krist
·
C
Utrustning Håller på att leta efter bett till min häst. Jag vet vad jag vill ha och det är ett 3-delat eggbett om det är mässing eller inte bryr...
Svar
5
· Visningar
807
·
T
Utrustning Måste verkligen ha tag i en ny sadel har verkligen letat länge. Har ahft utrpvare ute men inte blir det nått bättre av det heller...
Svar
4
· Visningar
703
Senast: teammalmgren
·
E
Utrustning Jag en äldre häst vars ben jag gärna vill skydda när jag rider, mot onödiga slag och stötar. Va bör jag välja... Senkydd eller...
Svar
3
· Visningar
809
·
G
Utrustning Beslutsångest. :p Nå; svart eller marinblå hjälm? Den jag använder nu är svart, tävlingsjackan jag aldrig använder är svart, den...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Fidelity
·
Utrustning från Kavalkade tror jag märket heter. Vart finns? Finns det några andra snygga rundsydda aachenträns? 2
Svar
26
· Visningar
2 849
L
Utrustning Någon som vet var man kan specialbeställa stövlar? Jag har för stora vader för att passa i några stövlar som man typ ser i...
Svar
1
· Visningar
2 140
Senast: Jfrelin
·
N
Utrustning Vart kan man hitta de lite större pullarnosgrimmeludden som är lite "bulliga"... Har använt en modell som följde med tränset, är bara...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Halvblod_Rider
·
G
Utrustning Det finns en tränare här som tycker att 3-delade bett är inte alls bra. Att dom gör illa hästen, att hästen får ont i munnen när man... 2
Svar
30
· Visningar
6 707
Senast: gullebarn
·
Utrustning Har en sadel med detta enorma framvalv. Kan den verkligen användas till häst? Någon som har ngt liknande?
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: sissu
·
P
Utrustning Hur skall en säkerhetsväst sitta för att vara just säker? Vilken väst tycker ni är bäst resp. sämst *Och varför*? Var kan man få tag i...
Svar
10
· Visningar
1 446
Utrustning Om man ska ta reda på bomvidden på en passier så kunde man skriva upp det nummer som stod i sadeln, men vart ska man skicka det? Det...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka