Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Dags att inhandla mer saker till unghästen :banana: Någon som vet något snyggt brunt rundsytt träns med vanlig nosgrimma? Ska kosta...
Svar
8
· Visningar
1 638
Senast: r_freddy
·
I
Utrustning Hej alla, Har just hämtat ut min nya bruna Barefoot Cheyenne på posten men inte hunnit prova den på hästen ännu. Till den köpte jag...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning Vet att det heter nåt annat... Vad har ni för erfarenheter av denna?
Svar
17
· Visningar
4 354
P
Utrustning Jag sag ett jattefint trans under Stromsholmtavlingarna,men kommer inte ihag var:o :eek: :( Det var ljusare brunt, smala remmar och med...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: prallan
·
T
Utrustning Såg på deras hemsida att de hade gjort bett också. Jag tycker de såg trevliga ut, blev lite sugen på detta: Någon som har provat...
Svar
13
· Visningar
1 868
B
Utrustning Jag visste det förut och la in länk, men det var innan forumet rensades så nu är länken borta.. nån som kan hjälpa mig om vilken svensk...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Jag fått reda på att min häst skjuter sin sadel framåt mot sin vänstra skuldra. Vad gör man åt något sådant?:confused: Är sadlen fel då...
Svar
4
· Visningar
679
Senast: Jezzie
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Amerigosadlarna, är de värda sitt pris? Har fått rekommenderat detta märke till min häst då han har...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Katinka
·
F
Utrustning hur funkar de?...kommer dom ut mer för att se vad de är hästen passar i eller är de meningen att man ska hitta en sadel? ska såklart...
Svar
1
· Visningar
564
Utrustning Ngn som äger, har sett, provridit (el. liknande) en Trekker Dressage och som kan berätta lite om den? :)
Svar
1
· Visningar
564
Senast: Bison
·
B
Utrustning Då min häst smalnat av så har bomen blivit för bred. Finns det färdiga paddar som höjer fram ? Isåfall var ?
Svar
5
· Visningar
726
·
J
Utrustning Jag undrar om någon har nån bild på Shires transportskydd att lägga ut här. Där jag hittat dem finns inte alla färger på bild. Vill se...
Svar
8
· Visningar
1 954
Senast: Jennie73
·
Utrustning jag har en röd gammal rutten (FRUKTANSVÄRT gammal och rutten) syntetsadel som är ofantligt ful. nu har jag kommit på den dumma ideen... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 522
·
B
Utrustning Är det någon som har testat Formiga Poliyou®Air Schabrak, är dem bra? Funderar på att köpa ett sånt till min häst, men det kostar ju en...
Svar
10
· Visningar
1 713
Senast: EQL
·
Utrustning eller vadom nu heter. MH stigbyglar.. Hur mkt kostar dom?
Svar
5
· Visningar
941
Senast: BertaLotta
·
Utrustning HENRA Amazone svart med blått i. Aluminium golv. http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/368are2 2 3
Svar
42
· Visningar
3 060
Utrustning Fram som matchar Eskadrons gråa färg. Till "stor" häst så jag kan inte ha eskadron fram. :p
Svar
18
· Visningar
1 081
Senast: FadeAway
·
Utrustning Funderar på att köpa en bomlös sadel. Antingen en Trekker Dressage el. Börjes bomlösa. Har letat i tidigare trådar, men inte hittat det...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Ireland
·
Utrustning Är det någon som vet vad det är för gradtal på en äldre dressyr-county fit 4? Eller har någon annan sadel att jämföra med?
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: MoQ
·
C
Utrustning Det är så att jag har problem med min rygg, är just nu under utredning, ska in i juli & röntgas mm, tills dess knaprar jag värktabletter...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka