Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Är det nån som vet nåt bra medel man kan spraya på mot mygg o knott o flugor o sånt. Min pålle blir väldigt mycket biten på bringan o...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Sorbe
·
J
Utrustning Ja är ni fortfarande lika nöjda med dessa sadlar?Alla ni som beställde har ni fått era sadlar nu? Vet någon nåt om leveranstiden...
Svar
11
· Visningar
1 072
E
Utrustning Hej! Såg för länge sedan att det var flera som frågade var man kunde köpa höpåsar. jag vet var man kan köpa dom. Dom finns i många...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Modest
·
C
Utrustning okej, har kollat runt på forumet men inte hittat något som behandlar ämnet, om jag trots allt missat kan ni väl säga till? jag ska köpa...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: LionQueen
·
E
Utrustning vet någon hur det e med storlekarna på wintec sadlar tex om jag som har storlek 38-40 i byxor kan jag då sitta i en 16½ eller e det på...
Svar
6
· Visningar
1 580
Senast: mumin
·
K
Utrustning Hej har skulle behöva sy fickor på mina shabrak för nu har det vissat sig att min häst är olika bygd på sidorna. Ni som har gjort...
Svar
3
· Visningar
763
H
Utrustning nån som vet var man kan köpa dem på internet i naturvit med rött och marin på? har haft sånna innan men dom e helt utslitna. älskar dom...
Svar
7
· Visningar
1 309
Senast: EQL
·
Utrustning Såg att de ska ha typ hästloppis här i närheten nästa helg så tänkte rensa ur lite och försöka sälja lite grejer. Blir lätt ca 3-5 ikea...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: lizzie
·
C
Utrustning Nu är det så dags... köpa ny hjälm! Jag har kikat runt lite lätt, men kan dock inte bestämma mig!! Har i alla fall kommit så långt att... 2
Svar
23
· Visningar
2 601
Senast: Henny92
·
Utrustning Var inne i en ny hästaffär igår och la märke till sadlar av detta märke. Inte särskilt dyra (8000-10000) och tänkte mest att de påminde...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: lady_vip
·
A
Utrustning Undrar ifall någon kunde hjälpa här.. Jag köpte ekol lädertvål och trodde att man skulle tvätta lädret med den och sedan skölja av det... 2
Svar
20
· Visningar
10 582
Senast: FadeAway
·
Utrustning Pållen lider av sadeltvång, och måste ha resårgjord på tömkörningsgjorden. Nu undrar jag om ngn vet var man får tag i det? Funderade...
Svar
3
· Visningar
719
H
Utrustning Hej! Hur ser man på bästa sätt att sadeln passar hästen? Hur gör ni när ni provar ut nya sadlar till era hästar?
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Jane_Done
·
Utrustning Har fått veta att min häst har extremt långa läppar och förstod att det kanske kan vara orsaken till varför han verkar obekväm med sitt...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Ska åka till hööks nästa vecka :banana: och funderar starkt på att köpa ett hackamore, men fungerar det på alla? Skulle ju vara det... 2
Svar
25
· Visningar
2 379
Utrustning Eller eventuellt andra dyra sadlar....... över 20 000 kr typ....... Hur gör ni när dom behöver "service"? Typ omstopnning osv...
Svar
1
· Visningar
753
C
Utrustning De flesta här verkar ju alltid ha en sådan bra koll på vad som matchar ihop eller inte , och nu skulle jag behöva lite hjälp :D Jag...
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Vannie
·
Utrustning Jag har inte haft ett par helskodda ridbyxor på mycket länge, utan ridit i bomullsbyxor i jeansmodell. Jag trivs mycket bra i dom, men...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Bison
·
P
Utrustning Hej!:) Har någon erfarenhet av tränsbettet "Ky rotary bit". Ky rotary bett ser ungefär ut så här...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: kryptisk
·
Utrustning Så nu har jag investerat i två såna där nummerlappshållare från H**ks...men hur ska de sättas fast på tränset?? Behöver man bara ha på...
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka