Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Köpte en globus tömkörningsgjord igår. Fick med 2 stycken extra ringar och en "krok". Kroken vet jag ska sitta mitt på gjorden, högst...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: aldente
·
B
Utrustning håller på å köpa dressyrsadel till pållen,en welsh cob med rak,lite rund ganska lång rygg,lagom manke,är lite ny inom detta område,har...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Welsh
·
Utrustning Är det nån här som har nåt tips om stalltäcke som spånet inte fastnar så makalöst mycket i? :crazy: Jag har nu ett fleecetäcke som... 2
Svar
22
· Visningar
1 953
Senast: Maran
·
A
Utrustning Ja, vad rekommenderar ni för bilar att dra hästtransporten med? Jag har BE-körkort, så det är inte något problem. Kör oftast två hästar... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 229
Senast: kamomillo
·
Utrustning jag har hyrt en av statoil och dom som jag pratade med kunde inget, men hon sa att det var maxlast 640 kg, kan en häst på 465 kilo och...
Svar
9
· Visningar
842
Senast: Hermelin
·
Utrustning Handen på hjärtat.. Hur ofta putsar ni er läderutrustning? Jag har väldigt svårt för att hinna putsa något efter varje gång det... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 599
Senast: CeciliaHeikne
·
Utrustning Hej är det någon som har eller har provat barbacka gjorden som hööks har. Är det bra ? Funderar på att köpa en sådan. Jag har svårt...
Svar
8
· Visningar
1 550
Senast: BeastieBabe
·
R
Utrustning Jag vill inte höra personliga åsikter typ "den är skit" eller "den är så bra för hästarna går alltid i form"! Jag vill bara klart och... 2
Svar
39
· Visningar
6 300
Senast: Daimie
·
Utrustning Jag har planerat att åka till min första clearound med min häst imorgon! jag har planerat allt i minst detalj och är hur förbered som...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: Fjasut
·
Utrustning Nån som vet var Wintecsadlarna tillverkas? I vilket land alltså... :confused:
Svar
10
· Visningar
765
Senast: simpan
·
Utrustning Ska man känna värme liknande den vid liniment? Jag har köpt ett par Back-on-Track kopior (bandageunderlägg). Den ena använder jag själv...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: nocki
·
M
Utrustning Vilken slags bett är bra till hästar som gapar mycket?:confused: Jag har prövat några bett på pållan nu men hon verkar inte trivas med...
Svar
7
· Visningar
690
P
Utrustning Köpte nyligen en litet syntet"sadel" till den nyaste familjemedlemen. (shettis) Närmare bestämt en av börjes ponnyputor. Den ligger...
Svar
6
· Visningar
4 736
Senast: Geisli
·
Utrustning har nu nyligen skaffat mig häst...och en ny dressyrsadel...den var givetvis SVART...och jag som alltid velat ha brunt...åhh men...
Svar
11
· Visningar
968
Senast: cactuspower
·
P
Utrustning Jag köpte ett par helskodda ridbyxor från Mount*** H***, modell Aurora för en månad sen. Av olika anledningar har jag inte använt dem...
Svar
19
· Visningar
1 289
Senast: Lancet
·
A
Utrustning Hur mycket skulle ni betala för en Butet -92 som har varit på Butet i Frankrike och bytt bom och bossorna under? Läder och allt är i mkt...
Svar
16
· Visningar
2 052
Senast: A-K.Eng
·
L
Utrustning Har en häst som trivs på kimblewick-bett. Typ den enda bettet han gillar att ha i sin mun. Pga av att det är rakt, och har tungfrihet...
Svar
9
· Visningar
848
Senast: palle
·
Utrustning Är det någon som vet hur många grader Wintecs vidaste koppjärn har? Eva
Svar
8
· Visningar
5 306
Senast: jjeg
·
M
Utrustning Vad tycker du är bäst? Har ju som sagt en arabkille (ska lämna tillbaka stoet efter en tid på prov), som ska ha nattbandage. Vet...
Svar
13
· Visningar
1 962
Senast: Mystix
·
F
Utrustning Nån som har en aning om var man kan hitta bettlöst till en shettis? Jag måste vara usel på att googla för jag hittar inget. Sen om...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Jenny1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka