Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var på mässan i göteborg i fredags. Där de gjorde reklam för Krafft-produkter så sålde de även täcken och shabrak där det stod KRAFFT... 2
Svar
21
· Visningar
2 969
Senast: JAG
·
Utrustning i Februari köpte jag ett nytt bett till min pålla, istället för det tredelade jag ridit på förut, men som är för stort. Ett rakt, svagt...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: svea
·
H
Utrustning jag rider ett d ponny sto som är ganska jätte SEG, men om hon vill så blir hon skit pigg.. jag rider henner med sporrar när jag...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: fossig
·
H
Utrustning hur hårt ska det sitta.?
Svar
3
· Visningar
729
Senast: sweep
·
S
Utrustning Baksvisselen skal være høyere enn forsvisselen, men hvor mye? Jeg har fått tilbud om en brukt griffin X-vid, bomvidden passer, og...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: beauspirit
·
S
Utrustning Har alle stübbensadler \"bananform\" på bommen /svankig bom? Eller varierer det fra modell til modell? Hvilke er i så fall raka och...
Svar
11
· Visningar
937
Senast: sleepy
·
Utrustning Funderar på och köpa ett träns och undrar lite vad ni har för märken o dyl. om ni har några träns som ni tror kan passa mig. Jag är ute...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: Sv_ridponny
·
Z
Utrustning Nu ska jag köpa mej en ny sadel och ett nytt träns. Men jag vet inte riktigt vilket märke eller så jag ska välja. Så jag skulle vilja ha...
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: zazzabella
·
J
Utrustning Jag är på jakt efter ljusblåa benlindor och undrar var man kan få tag på såna? Det ska vara lindor till ridning, alltså elastiska (alt...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det någon här som har ett Thermo Master Summer Rain täcke? Har försökt hitta några kommentarer sedan tidigare här på forumet men...
Svar
3
· Visningar
799
M
Utrustning nu har ja läst så många trådar om graman hur dålit de e å nåra tycker de e bra, men ja har endå inte fattat va e en graman kan nån...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: mai
·
C
Utrustning vet någon var man kan köpa det? tex webbutiker. och då vill jag inte ha ljusblaskig lila eller mörk lila utan klar fin mellan lila färg...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: cämela
·
T
Utrustning Vad ska jag välja? Jag vill ha en som är någorlunda smidig och lätt. Känner mig själv, kommer nog inte att använda den annars :crazy...
Svar
5
· Visningar
1 010
Senast: peperoni2
·
P
Utrustning jag undrar vad ni har för utrustning på hästen när den körs i transport? använder ni transportskydd? går det lika bra att linda hästens... 2
Svar
26
· Visningar
1 801
Senast: LeFay88
·
Utrustning Spanade in ena sköthästens träns förut, ett brunt träns med vitt foder och bruna lädertyglar. Tänkte kolla vad det var för märke, det är...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Jochanda
·
Utrustning http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3170&item=3671551390&rd=1 hur tycker ni den verkar? har ni hört talas om dom? är...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: beauspirit
·
C
Utrustning Jag har lite frågor ang. westernsadlar! Är det sant att en westernsadel kan väga 25 kg? Det är ju väldigt dumt med den höga vikten om...
Svar
10
· Visningar
1 063
Senast: Maran
·
T
Utrustning En liten fundering.. hur sätter ni fast luddet på pullarnosgrimman? :)
Svar
13
· Visningar
2 416
S
Utrustning Gör de egentligen så mycket? Vad är de bra för? :o 2
Svar
24
· Visningar
2 113
Senast: Maran
·
Utrustning Köpte ju nytt träns till Arrow på mässan, men det passade inte... :( Så nu letar jag vidare!! Har någon tips på snygga träns, helst med...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka