Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har en sådan sadel eller sett en (finns hos Milsta western)? Hur är kvaliteten, är den bra att rida i, vilken typ av häst...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Cilva
·
S
Utrustning \"Kingston Short\"-jakken fra Bõrjes Er det noen som har erfaringer med "Kingston Short"-jakken fra Bõrjes? Både kvalitetsmessig...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: piggis_83
·
L
Utrustning Vet inte vad jag vill, Har fått erbjudan att köpa en fin dressyrsadel för billigt pris , Vill dock inte hellre än att ha en dressyr...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Liten_men_tuff
·
M
Utrustning Tips skulle uppskattas! Har hela tiden ridit henne med tredelat med rund mittdel, men jag känner att det inte fungerar längre. Hästen...
2
Svar
23
· Visningar
5 577
Senast: Gunvor
·
R
Utrustning Har letat efter ljusgrå ridbyxor LÄNGE men inte hittat några snygga och billiga Men sen hittade jag ett par vanliga, typ halvtjocka...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: trassel
·
Utrustning nu letar jagb efter en fin färg till en haflinger. vit man/svans och brun päls :p har svarta lädergrejor och kan tyvärr inte byta färg...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: chrisse
·
R
Utrustning Alltså jag vet ju att man tex räknar 115 till b/c-ponny Men från 135 och uppåt står det ju stor häst Ungefär vid vilken mankhöjd går...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: caradan
·
J
Utrustning såg ett jättemysigt idag och blev mkt intresserad. Ni som har - vad tycker ni om dom..? och vart kan man beställla det ifrån isf...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: Darbhanga
·
Utrustning Undrar vad som är för- och nackdelar med detta täcke. Är det slitstarkt, andas det, osv. Tacksam för snabb hjälp!! Kram Favina :bump:
Svar
3
· Visningar
869
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Någon som vet något ställe som har täcken i stl 165? De flesta täcken finns ju bara i upp till 155, någon enstaka modell som finns i...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Hej Är det någon här som har erfarenheter av gamla Valeryd släp? Funderar på att köpa ett av en bekant, men vad är det man ska tänka...
Svar
4
· Visningar
2 253
M
Utrustning Men minimal skärm? Min pappa tycker inte om skärmensom finns på ridhjälmar, de stör utsikten :smirk: Jockeyhjälm låter bra för honommen...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning vad tycker ni är bäst på en svettig häst. har fått för mig att ylle värmer bättre när det är kallt.
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: suisyola
·
S
Utrustning Hur ska jag göra!? I nuläget har jag en Appaloosa Golden Star, värd ca 7000 kr, och en äldre Stübben Tristan dressyr, värd ca 3000 kr...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Liten_men_tuff
·
M
Utrustning Kan det fungera positivt på en mycket het ponny??
2
Svar
24
· Visningar
2 331
Senast: Jezzie
·
Utrustning Jag undrar hur mycket luft ni har i däcken på era transporter? Nu kan jag säkert läsa det på själva däcket men det är lite långt till...
Svar
7
· Visningar
1 136
Senast: LIA
·
Utrustning Vad är för gammalt? Kan inte påstå att jag är särskilt händig och duktig på att reparera, så det ska inte vara nåt upprustningsobjekt...
Svar
10
· Visningar
3 826
Senast: jojjo_blondin
·
G
Utrustning vändit o vridit på saken, men inte vågar yppa mej med rädsla för att bli dumförklarad. men nu såg jag en liknande grej på hööks. tyglar...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Qudexco
·
S
Utrustning vilket är bäst att använda när man rider på hårt underlag(typ en lite "bulig" äng eller så)?? min häst är lite osäker på foten och jag...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: sulan_88
·
Q
  • Låst
Utrustning har varit inne på H**ks hemsida och upptäckt att nyheterna har kommit. såg då att det hade kommit sånna där gummisnoddar som man fäster...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp