Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilka ställen har broderade schabrak mer än lillhästen, hööks. börjes, exklusiv och HJ´s? Även möjlighet till brodyr på andra saker.
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Liten_men_tuff
·
L
Utrustning Fungerar det? Jag har ett täcke som det är väldigt bra utskruning på men som tyvärr är lite för trångt, skulle behöva göra lite mer...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: lill_flesky
·
Utrustning va 17 lägger man på en ponny som är mega bred å har typ 44 i bomvidd.. har hittat en endaste sadel som funkar.. de är en urgammal...
Svar
19
· Visningar
1 216
Senast: Egonson
·
Utrustning Fick hem ett reklamblad häromdan och kom på att jag ska göra slag i saken och köpa en ny jacka. Valet står då mellan Kingston Original...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: sara
·
B
Utrustning Är dom små eller stora i stl.? Hästen har normalt 135cm men det finns bara 125 och 145 :mad: Det är alltså börjes blå/grön rutiga med...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: blondi3958
·
J
Utrustning Vill höra så många åsikter som möjligt om den, innan jag ev köper den åt vår ponny. Eller finns det andra syntetsadlar i prisklassen...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Fraise
·
O
Utrustning från h**ks...i neoprene för 275 kr... hur är dom i passformen, och är kvaliten urkass?? :confused:
Svar
13
· Visningar
757
Senast: _otursbarn_
·
L
Utrustning Jag har funderat på att sy mitt egna täcke.. Är det någon som har ngt bra mönster på det? O vad man ska använda för typ! Tacksam för all...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: LäderBjörn
·
Utrustning fleecetäcke från Börjes. Nån som vet om det är stort i bogen? Skulle behöva ett fleecetäcke men båda hästarna är rätt smala över bogarna.
Svar
8
· Visningar
982
Senast: RebeckaKihlberg
·
Utrustning kan jag göra det? Eller förstörs andasfunktionen då?
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Krabban
·
B
Utrustning jag har hittat en begagnad Premiere France dressyrsadel (kostar 3500 kr) som jag funderar på att köpa om den passar hästen. Är det nån...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Johanna_m
·
L
Utrustning Jag undrar vad det olika fyllningarna på täcke betyder? Typ 100g, 300g, 500g o.s.v...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: piggis_83
·
O
Utrustning Jag funderar på att köpa ett till bett, som variation till det tredelade... det jag har funderat mest på är ett rakt muffbett, men jag...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har köpt en gammal (8 år) begagnad Kieffer hoppsadel. Jag vet dock inte vad modellen heter. Den har mocka på säte och knä, samt...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Fiorano
·
C
Utrustning (nej dock inte martingalstoppen) men så har man uppfunnit något innom hästvärlden som kan vara NÖDVÄNDIGT!! täckes-bog-breddaren! För...
Svar
1
· Visningar
604
Senast: caballus
·
M
Utrustning Hej! Är det någon som vet om det går att ändra bommen på denna sadel? Vad kostar en sådan i nypris? Tacksam för alla svar.
Svar
17
· Visningar
3 476
Senast: caballus
·
J
Utrustning Täcke med \"magvärmare\" Vart finns dessa att få tag på? Hittar bara stalltäcken och exemtäcken med magvärmare. Tacksam för lite...
Svar
3
· Visningar
1 160
E
Utrustning Jag har en Newforestponny som går på lösdrift, jag bor på västkusten och det har börjat snöa här uppe nu.. det är just nu nollgradigt...
Svar
14
· Visningar
1 192
Senast: neywaz
·
H
Utrustning Funderar på att köpa ett schabrak till min medryttarhäst i julklapp(försenad julklapp blir det. :p) Men vilken färg passar till ett...
Svar
8
· Visningar
756
Senast: horsemaniac
·
S
Utrustning Fick hem reklamblad från börjes igår. Jag funderar på det ljusbruna bomullsshabraket för 100:- Hur är det med kvalié och så på det? Sen...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp