Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Jag undrar var man kan hitta helt bomlösa sadlar och ridgjordar? Medryttarhästen har en helt bomlös sadel som bara är som en lite...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: shapiro
·
Utrustning :crazy:Ok, var ska man börja.. kan ju säga att jag har en förbannat jobbigt häst omman letar sadel :rofl: Har haft stora problem att...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Lejonelle
·
R
Utrustning Vilken storlek (ungefär) är lagom åt en ganska normalbyggd d-ponny, lite mer åt det kraftiga hållet? Vet att det är jättesvårt att säga...
Svar
2
· Visningar
593
Senast: Ragatan
·
B
Utrustning Funderar på att köpa ett sådant stalltäcke men eftersom det är väldans dyrt (ca 2600 kr) så skulle jag vilja veta hur ni som har...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Utrustning Dressyrsadel till häst \"utan\" manke? De flesta dressyrsadlar verkar vara byggda för hästar med hög manke finns det ngt märke som...
Svar
7
· Visningar
1 875
Senast: Lejonelle
·
Utrustning Jag skulle vilja testa ett tredelat eggbett till min häst. Har kollat på några men de var så himla tjocka! :eek: Vet någon vart i...
Svar
16
· Visningar
1 087
Senast: caballus
·
M
Utrustning Var hittar jag ett tränsbett/tredelat bett i storlek 12? har rakt på 11,5 nu men hade behövt 12 för att det skulle ligga bra...
Svar
8
· Visningar
1 917
Senast: domino
·
L
Utrustning Har blivit erbjuden att köpa en sadel av märket Rival för 600 kr till lillpållen. Nån som vet vad de kostar nya, och hur är de i...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Buongusto
·
T
Utrustning Fick mitt pollux-träns som jag köpt för sparpoäng den 23:e, perfekt present till Tican! Måste säga att det var fint, riktigt fint...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Tican
·
Utrustning Jag sokte innan jag skapade denna traden, da jag trodde att massor med manniskor kopt detta tacket...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Johanna_m
·
H
Utrustning Finns det sådana att köpa? :o Min f.d medryttarhäst stallkompis hade en sådan gjord som jag brukade låna. Nån som vet? :eek:
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Lambo
·
L
Utrustning I morgon ska min stora ponny få nytt vintertäcke. Jag ska handla i Västerås: på Granngården, Glada hästen eller hööks. Det ska vara ett...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Jag är i stort behov utav ett par nya ridstövlar, då mina graninge har gått sönder, just nere vid själva "foten", på båda stövlarna...
Svar
6
· Visningar
1 121
Senast: Lollan
·
Utrustning Hej - vill ha länktips till massa sidor med bra fakta om olika sadelmodeller och märken. Vilka märken som har vilken typ av bom...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: alazzi
·
T
Utrustning era ponnies?? Min syster har en welshvalack som är så otroligt smäcker att alla sadlar är stora ligger inte still helt enkelt...Vilka...
Svar
3
· Visningar
625
Senast: palle
·
B
Utrustning Jag vill ha eran åsikt på hur hackamoret sitter på pållen :bow: ?? ??? ???? Drar lite i tyglarna
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: sweep
·
F
Utrustning Någon som har det? Fick mitt igår (har inte hunnit pröva det ännu) och undrar hur ni gjorde i början? Lade ni bara på täcket och lät...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: furreburre
·
L
Utrustning har någon här dem?? ska kanske köpa nya stövlar och jag tycker dom ser fina ut. Är dom ett bra alternativ när jag inte har råd med...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Contezza
·
H
Utrustning Jag letar efter ett par nya tyglar som ska vara i läder men med gummi på ena sidan, släta. Men, de ska vara smala, tunna och mjuka...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: suisyola
·
Utrustning Hade tänkt ge mig in på ett par sådana, har tidigare alltid kört med alternativ graninge allround. men har nu fått ett present kort i...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Druvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp