Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Vi behöver lite hjälp... pållan har en tendens att lägga tungan över bettet när hon blir trött, grinig eller av annan anledning inte...
Svar
12
· Visningar
1 044
Senast: gejsa
·
S
Utrustning jag har aldrig haft helskodda ridbyxor, utna de jag har hafgt har alltid varit halvskodda. funderar nu på att lägga utt en extra slant...
2
Svar
30
· Visningar
8 137
Senast: squirlett
·
Utrustning Undrar vad ni har för benskydd i hagen ni som har? Mina hagar just nu är blandning av lera, stenhårda, knövliga och rätt så blöta! Hur...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 295
Senast: Lindis
·
T
Utrustning Nu har det ju gått några veckor in på vintern. Hur har det gått med era Thermo Master täcken? Är dom torra och hela?
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Favina
·
Utrustning Testade att lasta min i vanliga fall hyffsat svårlastade häst i ett Fautras-släp här om dagen. Han tittade på den annorlunda...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: nilema
·
L
Utrustning Ska köpa ny sadel vår tjocka lilla B-ponny med bred rygg och låg manke, och jag har kikat lite på hööks Sigma ponny i syntet. Finns det...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: Fraise
·
Utrustning Jag har nog bestämt mig för en sadel som jag vill köpa men undrar lite om storlekarna på dem. Om man tar en större storlek ex. 17,5" i...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: m85
·
Utrustning Söker med ljus o lykta efter ett "äppel bett", RAKT, FULL CHEEK i storlek 10,5 alt 11,5 någon som vet vart ( på nätet) man kan hitta...
Svar
18
· Visningar
1 213
Senast: meep_ask
·
F
Utrustning Sån fin, brun med gultkant... Fast inte så dyr! Har nämligen insett att pållan behöver en sådan hon är extremt känslig för ljud. :crazy:
Svar
10
· Visningar
1 151
Senast: Cilva
·
M
Utrustning Någon som vet hur mycket fyllning det är i dom?? :)
Svar
3
· Visningar
729
Senast: meep_ask
·
Z
Utrustning Har ni sett den här? Länk Vad tycker ni? Ännu en pryl för att kompensera ryttarens dåliga ridning? Den som vill titta extra på de...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: meep_ask
·
M
Utrustning det någon westernsadel som kan tänkas passa till en kortryggad lite överbyggd islandshäst :confused:? Tips mottages tacksamt :)
Svar
4
· Visningar
730
Senast: alazzi
·
Utrustning Hur stor är kvalitétsskillnaden mellan HorseWears Rambo och HW Rhino? Hur många säsonger skulle ni säga att de bägge täckena håller?
Svar
8
· Visningar
1 043
Senast: Rikkan
·
B
Utrustning är det sant att om man har benskydd på hästen så blir dom "döva" för att slå i när dom är utan? hm... jag har en 4 åring som e velldigt...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Tican
·
T
Utrustning Ska köpa ett dressyrträns (inte kandar) och undrar vilket av dessa ni rekommenderar...
Svar
17
· Visningar
1 037
Senast: Tican
·
N
Utrustning Jag har tittat på sulorna på ridstövlar, (jag funderar´på att köpa ett par). Det står överallt att det ska vara grov sula så att man...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: RebeckaKihlberg
·
C
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa benreflexer till ett russ? Dom man köper på alla "vanliga" hästaffärer åker ner och sätter sig i...
2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: horsemaniac
·
Utrustning Är det några som har denna stövel? Vill veta allt om den. Vad betalade ni för den? Har själv rimfrost rider och är mycket nöjd :love...
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: alice
·
Utrustning vart kollar man upp westernsadlarna? Någon som vet vart man kan vända sig? Har nr. på sadeln och vill veta märke och ålder på den. Men...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: skäcken
·
S
Utrustning Tips till frusna öron. Köp en rånarluva i fleece. Den kommer lätt plats umder hjälmen och täcker sen både öron och hals. Jätteskönt.
Svar
8
· Visningar
1 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp