Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning var hittar jag det? Vilka märken är mest prisvärda och vad kostar dom? Har hört att en del lite billigare regntäcken inte alltid håller...
Svar
14
· Visningar
1 420
Senast: Fifflan
·
B
Utrustning Såg i ett reportage från någon mässa att det ska finnas ridbyxor i mamma-modell. Är det någon som vet var de finns att få tag i? Eller...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: tek
·
H
Utrustning Några tips vad man kan prova istället för en Amerigo hoppsadel bomvid +1??? Tacksam för tips! :)
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Senast: dressyrryttare
·
T
Utrustning det har jag förstått efter allas bra bilder och förklaringar. :) Men hur får man det att sitta högre? Sidstyckena är på hålet längst...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Thuja
·
B
Utrustning Nu undrar jag går det eller går det inte att stoppa om en vanlig ullstoppad wintec sadel..??????? Har pratat med en sadelmakare som sa...
Svar
13
· Visningar
2 607
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Okej... Nu har jag tänkt att skaffa en sådan här bomlös historia. Har kollat på Torsion, Fitform m.m men nu fastnat för en ny modell...
Svar
16
· Visningar
1 443
Senast: najo
·
M
Utrustning Hur e kvaliteén på de täckena? Nån som har någon erfarenhet?? Passform???
Svar
4
· Visningar
742
Senast: alice
·
A
Utrustning Har tittat lite på bilder på sadlarna, och tycker de ser exakt likadana ut? Är det samma sadlar, bara annorlunda namn? Tycker att det är...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: annan
·
T
Utrustning Någon som har detta täcke?? Är det tjockt? Vattentätt? Bra passform?
Svar
2
· Visningar
600
Senast: PeGe
·
M
Utrustning Har nån stans sett stigläder med spännet nedtill för att undvika skav på låretsinsida(så slipper man knölen på sadelsidan) Nån stans har...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: flyingelefant
·
C
Utrustning Har sett att det finns endel täckesfantaster här och jag behöver er hjälp! Jag ska köpa ett regntäcke till pollan i julklapp tänkte jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 617
Senast: Krabban
·
F
Utrustning Det verkar som att det vidaste koppjärnet från wintec är för litet för min häst. Är det någon som har erfarenhet av att specialbeställa...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: trassel
·
Utrustning Jag har haft ett antal olika stalltäcken till hästen och i somras köpte jag ett nytt snyggt stalltäcke. Problemet med detta täcke är att...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: emindy
·
Utrustning Är det någon som har H**ks vinterstigbyglar i plast? Fryser man mindre om fötterna med dem? Jag funderar på att köpa dem i julklapp till...
Svar
3
· Visningar
829
K
Utrustning Hej! Är det någon som kan tipsa om en hemsida som säljer ponnytravutrusning? :confused:
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Kallblod
·
B
Utrustning Dessa RIMFROST RIDER Så skäna och så varma :love: inne i alla fall :D Några mer som har sådanna? :love:
Svar
17
· Visningar
1 025
Senast: zask
·
Q
Utrustning Vilken längd på tömkörningstömmar är lämplig för att tömköra en A-ponny? Räcker 12 m?
Svar
9
· Visningar
1 305
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Jag fattar inte hur en förbygel kan förhindra att sadeln glider framåt :confused:. Den sitter ju bara framför sadeln. Är det någon som...
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: ZannaZ
·
Utrustning Har ändrat mej IGEN och ska köpa det vita schabraket med guldkant till min kompis som tävlingsschabrak, vilken färg kan man då ha på...
Svar
16
· Visningar
1 263
Senast: ZannaZ
·
S
Utrustning Vad rekomenderar ni för längd på tömmarna när man skall börja tömköra? 8, 10, 12 eller 14 m?
Svar
6
· Visningar
1 297
Senast: ZannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp