Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Jag har tittat på sulorna på ridstövlar, (jag funderar´på att köpa ett par). Det står överallt att det ska vara grov sula så att man...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: RebeckaKihlberg
·
C
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa benreflexer till ett russ? Dom man köper på alla "vanliga" hästaffärer åker ner och sätter sig i...
2
Svar
23
· Visningar
1 954
Senast: horsemaniac
·
Utrustning Är det några som har denna stövel? Vill veta allt om den. Vad betalade ni för den? Har själv rimfrost rider och är mycket nöjd :love...
Svar
9
· Visningar
1 832
Senast: alice
·
Utrustning vart kollar man upp westernsadlarna? Någon som vet vart man kan vända sig? Har nr. på sadeln och vill veta märke och ålder på den. Men...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: skäcken
·
S
Utrustning Tips till frusna öron. Köp en rånarluva i fleece. Den kommer lätt plats umder hjälmen och täcker sen både öron och hals. Jätteskönt.
Svar
8
· Visningar
1 095
Utrustning jag TROR inte att just det här diskuterats, och det är något jag nyligen kommit att tänka på, och undrar ju såklart vad ni säger om det...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 811
Senast: Spider84
·
L
Utrustning Till att hästen gapar mkt när man rider? Han kan börja gapa när man skrittar på lång tygen till o med, så det är itne så att jag sliter...
Svar
14
· Visningar
969
Senast: Spider84
·
M
Utrustning som sitter på sadeln eller något vad är de?? :confused:
Svar
1
· Visningar
778
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Har sadelproblem.... Provar en äldre modell av Appaloosa top dressage bomvidd 32 på min häst, trodde den skulle vara för smal men nu...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Lotus
·
Utrustning Mitt HW innetäcke är förstort i bogen o det har givetvis gett bogskav. Visst man kan köpa ett bogskydd, MEN jag tänkte att man kanske...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Ava22
·
S
Utrustning Någon som provat denna sadel? Är nyfiken på synpunkter. Är ju en av Stubbens nyare hoppsadel och det verkar vara betydligt mjukare säte...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: Jessica
·
L
Utrustning Nån som har köpt någon vante till vintern som håller kylan bra? O vilket pris?
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: alfa460
·
B
Utrustning var hittar jag det? Vilka märken är mest prisvärda och vad kostar dom? Har hört att en del lite billigare regntäcken inte alltid håller...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Fifflan
·
B
Utrustning Såg i ett reportage från någon mässa att det ska finnas ridbyxor i mamma-modell. Är det någon som vet var de finns att få tag i? Eller...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: tek
·
H
Utrustning Några tips vad man kan prova istället för en Amerigo hoppsadel bomvid +1??? Tacksam för tips! :)
2
Svar
24
· Visningar
2 123
Senast: dressyrryttare
·
T
Utrustning det har jag förstått efter allas bra bilder och förklaringar. :) Men hur får man det att sitta högre? Sidstyckena är på hålet längst...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Thuja
·
B
Utrustning Nu undrar jag går det eller går det inte att stoppa om en vanlig ullstoppad wintec sadel..??????? Har pratat med en sadelmakare som sa...
Svar
13
· Visningar
2 602
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Okej... Nu har jag tänkt att skaffa en sådan här bomlös historia. Har kollat på Torsion, Fitform m.m men nu fastnat för en ny modell...
Svar
16
· Visningar
1 440
Senast: najo
·
M
Utrustning Hur e kvaliteén på de täckena? Nån som har någon erfarenhet?? Passform???
Svar
4
· Visningar
740
Senast: alice
·
A
Utrustning Har tittat lite på bilder på sadlarna, och tycker de ser exakt likadana ut? Är det samma sadlar, bara annorlunda namn? Tycker att det är...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: annan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp