Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min JW hjälm börjar att bli solblekt, jag undrar om någon har provat att färga hjälmen eller har något annat bra tips på hur man får...
Svar
8
· Visningar
2 675
Senast: corre77
·
U
Utrustning Har för tillfället en Santa cruz Celine, den ligger dock inte så bra längre. Den ligger bra på ryggen då hästen är stillastående, men...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Tindrus
·
Utrustning Jag använder normalt sett inte så mycket täcken och har därav också ganska dåliga kunskaper om dessa. Jag har ett ofodrat regntäcke...
Svar
8
· Visningar
5 694
Utrustning Är det någon som har ett par hellånga chaps och kan tänka sig lägga ut dom helt öppna på ett golv och ta bild på dom, helst helt...
Svar
3
· Visningar
1 338
Utrustning Kan nån tolka denna stämpel? Vad står siffrorna för?
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: HannaZ
·
Utrustning Pålle börjar växa ur, eller rättare sagt muskla sig ur sin nuvarande sadel så nu är jag på jakt på en ny. Det jag söker är en...
Svar
2
· Visningar
838
Utrustning Hur är dom i storlekarna? Jag lyckas inte hitta någon storlekstabell på dom. Brukar behöva XL men det är inte alltid dom funkar. Är...
Svar
3
· Visningar
807
I
Utrustning Tycker det är dax för en Pikeurtråd! Lägg in bilder på alla era Pikeursaker :D Skriv också gärna vad modellen heter och vad ni tycker om... 2 3
Svar
40
· Visningar
10 856
Senast: Sorbe
·
Utrustning Provar här i utrustningsforumet istället eftersom jag vet att det finns så många duktiga människor här. :) Tog ut en rekommenderad...
Svar
17
· Visningar
2 445
Senast: Halastjerna
·
Utrustning Min shettis behöver en ny sadel och därför undrar jag helt enkelt om någon har erfarenhet av någon av dessa sadlar. Hi-Lite från...
Svar
4
· Visningar
1 984
Senast: Halastjerna
·
Utrustning Jag har nyligen tvingats avliva två av mina tre älsklingar :cry: och nu sitter jag här och sorterar ut all utrustning jag inte har någon...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: EmelieR
·
Utrustning Någon som vet om det är någon skillnad mellan dom sadlarna? Hoppsadlarna
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Joyride
·
M
Utrustning Försökte hitta mått tabell för Pikeur jackor men hittade inget. Nån som vet hur dom är i storlekarna? Jag har S i tex. Kingsland Dam...
Svar
7
· Visningar
3 661
Senast: Sorbe
·
Utrustning Har spanat länge på en sådan och blir bara mer och mer sugen. Någon som har en sådan och vill dela med sig av sina erfarenheter. Det... 2
Svar
37
· Visningar
11 307
Senast: voltigehoppare
·
Utrustning Har inhandlat en antiglidpad (equality line's tunna rektangulära) Men hur ska den ligga egentligen? Jag har tänkt ha den närmast hästen...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: janna
·
Utrustning Vilket märke och modell kandiderar till det?? Och de måste vara minst 100 grader vida.... Hopplöst :D Några förslag?:) 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 992
Senast: Nominous
·
H
Utrustning Kan man som privatperson köpa en Impression Pad eller är det tex sadel utprovare osv som bara har tillgång till dom? Hittar ingenstans...
Svar
6
· Visningar
2 621
Senast: Loki
·
M
Utrustning Jag behöver en bib martingal snabbt, men bara sjläav plattan, inte en förbygel eller martingal hela eftersom jag redan har en bra från...
Svar
10
· Visningar
2 794
Senast: -moa-
·
Utrustning Krav: Svart Storlek cob Remont med ställbar nosgrimma Spännen i mässing Helst inte vit fodring eller annan lysande färg Priset...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Lite dåliga mobilbilder Har provar en prestige joy jumper bomvidd 36 och den är väl bra i bommen men precis bakom är den för...
Svar
6
· Visningar
2 037
Senast: qrumelur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka