Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har nåt bra tips? Det behöver ju inte vara "riktiga" stallkläder då jag tänkt använda dem när jag grejar i stallet samt på...
Svar
11
· Visningar
2 976
Senast: -moa-
·
Utrustning Går det att fixa på nåt vis? Vad kostar det att lämna in och byta? Jackan är jättefin i övrigt så känns ju synd att inte kunna använda den.
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Elaine
·
Utrustning Satt och kikade runt lite på alla HW-täckena, och fastnade lite extra för RAMBO QUARTER ORIGINAL TURNOUT, det tegelröda. Nu till min...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: mataii
·
S
Utrustning Hej ! jag har en ganska ung ponny som vi nyss har köpt. Vi har fått låna en sadel, men snart är det dags att köpa en egen.. Ja vill...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: Iaraphel
·
Utrustning Men finns pannbanden i olika serier för hopp och dressyr? :o:o (eller vad man ska kalla det) Jag ska köpa ett men vill ju inte köpa...
Svar
15
· Visningar
2 081
Senast: -moa-
·
Utrustning Jag är lite konfunderad när det gäller vikten på mitt släp. Det är en Diamant med fronturlastning, sadelkammare och hel vägg. -98...
Svar
4
· Visningar
1 951
Senast: Vinja
·
Utrustning Hej alla! Jag är lite sugen på att köpa en Barefoot London till min fjording som ska ridas in. Han är rund, har bred och vääldigt låg...
Svar
7
· Visningar
1 547
Senast: Nomina
·
Utrustning Är ute efter en pad som är stötdämpande, inte för tung och som ligger bra under sadeln. Den ska liksom komma upp i "sadelkanalen" och...
Svar
19
· Visningar
1 584
Senast: _jullan_
·
Utrustning Hej! Nu är det så att jag ska få ett par nya stigbyglar, ledade då jag fått problem med både höft, knän och hälsenor. Nu står jag i... 2
Svar
26
· Visningar
7 054
Senast: trofé
·
Utrustning Någon som har koll hur vid en FB Hopp i Vid storlek är? Hur vilken vidd passar en häst som är 110 grader? Skiljer det sig mellan hopp...
Svar
2
· Visningar
2 281
Senast: Nominous
·
Utrustning Finns det nån som har en sån sadel som kan hjälpa mig lite? Vad passar den på för typ av hästrygg? Nån som kanske har en "riktig"...
Svar
5
· Visningar
1 754
Senast: Ida_79
·
Utrustning Har en köpare på en av mina sadlar. Köparen vill prova sadeln först men bor långt bort och kom då med förslaget att använda bl*ckets...
Svar
11
· Visningar
1 228
Senast: Snuffel
·
C
Utrustning vet inte om jag lägger tråden rätt nu men gör ett försök. Köpte en BoT ryggvärmare till min herre. satte fast den med en vanlig...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Chappe_
·
Utrustning Mitt hblsto är 159 i mkh av den lite grövre typen vilken strl tycker ni ja skall ta? M el L? Detta är Equi guard set för 299 på hööks...
Svar
8
· Visningar
1 005
Senast: sommarvind
·
Utrustning Jag har en klippmaskin och som alla klippmaskiner levererades den i en väska/låda i plast. Den har gått sönder.... Finns det att...
Svar
4
· Visningar
1 181
Senast: EmelieR
·
Utrustning Vilket material är bäst i transporten? Golvet alltså. Vilka alternativ finns det och vad bör man tänka på? Hade tänkt mig ett helt...
Svar
2
· Visningar
1 107
Utrustning Ja, som rubriken lyder, ar det nagon som vet hur man viker en sk hastfilt in till sadel pad, att anvandas under en manskapssadel. Och...
Svar
10
· Visningar
3 555
Senast: moholmarabs
·
E
  • Låst
Utrustning Hej! Ska ta och åka ner till ullared om några veckor för första gången! Hur är kvaliten på häst och ryttarutrustning? Vad finns det för...
Svar
5
· Visningar
1 091
Utrustning Jag har ett supersnyggt Dyonträns men har börjat tröttna lite på pannbandet, ett vanligt i läder med snygga sömmar på! (Från Dyon...
Svar
3
· Visningar
1 181
Utrustning Härom dagen efter ett ridpass skulle hästen bita sig i bringan efter, antagligen, en insekt. Jag är alltid på min vakt så att hästarna...
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: weasel_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka