Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det är ett "vanligt" träns MEN det är "2" nosgrimmor. En engelsk, sen går det som en lapp ner till en låg. Någon som vet vilket träns...
Svar
4
· Visningar
979
Utrustning Hjälper en kär vän att hitta ett par passande ridstövlar. Längd från ben till knä är 54 cm. "Tjockaste" delen på vaden är 34 cm och...
Svar
9
· Visningar
2 020
Senast: Salinero
·
Utrustning hej!:) jag undrar vilken hjälp tygel som är bäst om man vill hjälpa hästen att hitta ner i ridningen. De gör inget om han skulle gå...
Svar
7
· Visningar
980
Senast: caballus
·
Utrustning Hej :) Är på jakt efter ett träns med remontnosgrimma till min häst men lyckas inte hitta något som passar. Problemet är att nosdelen...
Svar
9
· Visningar
2 212
Utrustning Hej jag bara undrar lite kort om man kan ha vanliga ridschabrak under en bomlös sadel eller om det är något speciellt man måste ha under? :)
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Twihard
·
Utrustning Har en shettis/welsh som jag har börjat leta sadel till, vilket har visat sig inte vara så lätt:crazy:. Den som väl ligger bäst hittills...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: svea
·
H
Utrustning Jag rider en ganska kraftig häst som haft en sadel som gled väldigt åt vänster hur mycket man än spände sadelgjorden. Nu har hon en ny...
Svar
6
· Visningar
1 292
Senast: hannahz38
·
M
Utrustning Någonsom vet om det finns nåt märke som har helt skinnklädda tyglar? Alltså hela vägen från bettet till mittdelen. Med eller utan...
Svar
9
· Visningar
1 011
Senast: -moa-
·
Utrustning Moderator får gärna flytta om tråden ligger fel... Den 14 oktober köpte jag ett par måttade Petrie ridstövlar. Idag när jag skulle ta... 2
Svar
20
· Visningar
3 669
Senast: anb
·
Utrustning Alltså vad heter den delen? GÅR den ens att hitta att köpa löst?? Jag behöver bara martingaldelen då jag redan har förbygeln
Svar
7
· Visningar
989
·
M
Utrustning Någon som har kännt på en GG remontnosgrimma? Den såg ganksa ok ut men är dom tex. stenhårda? Eller dålig kvalité läder? (har inga...
Svar
12
· Visningar
4 323
·
Utrustning Funderar vart dessa transportskydd kommer ifrån? Någon som vet? Har sökt massor på Google med hittar ingenting liknande! :crazy:
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Har bara en snabb liten fråga här. Förlåt om liknande tråd redan finns men tror inte det, hittade ingen när jag kollade snabbt... 2
Svar
23
· Visningar
3 510
Senast: ffengvall
·
E
Utrustning Jag har två hästar av helt olika typer: Nr 1 är en varmbldstravare, tunn med mycket manke som kräver smal bomvidd. Något överbyggd...
Svar
12
· Visningar
2 925
Senast: Constance
·
Utrustning Jag hittade bara en gammal tråd när jag sökte och tänkte att kanske har ni uppdaterat era transportgarderober till hästarna nu. Jag...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: weasel_
·
L
Utrustning jag har ett sto som är väldigt frammåt. när jag köpte henne i maj nu i år så var hon väldigt stressad. det har blivit mycket mycket...
Svar
16
· Visningar
7 040
Senast: KasperTim
·
Utrustning Funderar på att beställa ett ländtäcke i stl full till min häst som för övrigt drar 155cm annars. Har köpt ländtäcke på ch*rli*s innan...
Svar
8
· Visningar
1 142
Senast: Elaine
·
Utrustning Vi håller ju på och bygger vårat stall och jag har nu börjat fundera på m vi ska bygga ett torkrum att hänga in blöta täcken i, det blir...
Svar
17
· Visningar
5 410
Senast: quigley
·
Utrustning Min ridhjälm jag nu haft i 5 år, fick sig igår en ordentlig smäll, vilket nu gör det till ett lämpligt tillfälle att köpa en ny...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: prunella
·
Utrustning Jag är inne på att köpa mig två st HW Rhino Wug ett ofodrat och ett 370g för det är det som fattas till vintern. Men jag hittar de...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Barnardo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka