Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag har en Knights bomlös sadel. Till den har jag en Horsesaver pad/vojlock, med uttagbara plattor. Nu undrar jag, kan man ha typ en...
Svar
8
· Visningar
1 398
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Hade tänkt sy ett sadelöverdrag, har någon ett mönster och hur gör jag? Om jag ska brodera hästens namn, var gör jag det någonstans?
Svar
3
· Visningar
6 424
Utrustning Jag funderar på om man kan sy en rumpvärmare i fårskinn som täcker hela sadeln. Ungefär som ett sadelöverdrag, men hål för stiglädrerna...
Svar
5
· Visningar
2 638
Utrustning Jag tänkte att jag skulle sy en grimma! :p Men vart hittar man material? Tänkte sy i nylonband och försöka få till teddyfoder i den...
Svar
1
· Visningar
4 183
Utrustning Denna fråga ställer jag bara till dig som vet! Går det att ändra registreingsvikten på ett släp som är tillverkat 2006? Det har idag... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
22 609
Utrustning Vilket är snyggast? Vilket material är bäst? Vad har du för ländtäcke? bilder! Jag vill ha ett ulltäcke, men jag vet inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 217
N
Utrustning Jag ska köpa ett utetäcke till min ena häst och världens beslutsångest :p Det jag vet är att det ska vara ett Horseware eller Mark Todd...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Hallojs Behöver köpa mej ett flug ridtäcke till pollen. Han blir skogstokig på alla älglusar (nåväl räcker med en) studsar hoppar och...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: attila
·
S
Utrustning Hej hej, jag vet inte om detta forum är det rätta för den här tråden men men.. Nu är det så att vi har en Kylinge kärran som vi inte...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Lindsen
·
Utrustning Vilken hade ni valt; Tolga futura dressyr eller Santa Cruz Leopold? Motivera ert val.
Svar
14
· Visningar
4 059
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Finns det eluppvärmda kläder att köpa för en vanlig svensson :p Nu är det höst, och jag fryser redan!! Hur ska man klara vintern...
Svar
14
· Visningar
9 624
Senast: G-uldlock
·
Utrustning Jag har en varmblodsvalack som är väldigt lättriden, dessutom har varken han eller jag så höga ambitioner med vår ridning, en...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: vikkanpikkan
·
Utrustning Hur stor skillnad upplever ni att det är på olika vattenpelare på täcken? De festa verkar ha 3000, är det ens nån mening att köpa täcken...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: mackan
·
Utrustning hjälp mig!, jag letar efter nya stövlar :) de får inte kosta för mkt( max 3000) ska mest hoppa i dom men även lite dressyr ;)...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: ffengvall
·
Utrustning Ja, som rubriken lyder, kan man fylla på luft? Och hur och var gör man isf det? Och vad kostar sånt? Haft min länge och nu har en del...
Svar
11
· Visningar
5 702
Senast: Shibalina
·
I
Utrustning Ursäkta mina dåliga kunskaper på bett. jag tycker att min häst lyssnar dålig när jag rider på tredelat, lyssnar lite bättre på...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: CassaMy
·
  • Låst
Utrustning Som rubriken lyder - Är det någon som varit på Gekås det senaste? Jag ska dit den 4 Oktober förmodligen och köpa saker till nya...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: mahlmt
·
M
Utrustning Skulle behöva bredda min prestige sadel, är de någon som vet om man kan göra de nånstanns i Dalarna?
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Super Tom
·
Utrustning Har beställt en ny hjälm från en brittisk sida och fick detta mail: Due to company procedure, we are unable to guarantee the...
Svar
3
· Visningar
806
F
Utrustning På min stubbensadel står det Stübben GMBH Switzerland(stavning?) vad står gmbh för?
Svar
1
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka