Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning På min stubbensadel står det Stübben GMBH Switzerland(stavning?) vad står gmbh för?
Svar
1
· Visningar
705
Utrustning jag har provat den nya globusmodellen Ordo Equester (dressyr, single) den låg riktigt bra på hästen och jag tyckte den var skön. nu...
Svar
6
· Visningar
4 397
  • Låst
Utrustning Någon som vet hur man hittar vem som har agenturen för Eskadron/Pikeur i Sverige? Har letat på deras hemsida, googlat m.m. men inte...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Sorbe
·
F
Utrustning har tänkt o skaffa mig en bomlös sadel som jag kan ha nån gång ibland bara (inte rida med jämt) men vilken av dessa är bäst...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: fjordar
·
Utrustning Vilka Börjes-grejer är bra och vilka är dåliga? Vad har ni köpt där ifrån och hur nöjda är ni med kvalitén? Vi ska dit snart och åker... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 970
Senast: filifjoonkan
·
Z
Utrustning Jag har inhandlat en ryggvärmare från Back on track som jag tänkte börja använda på min häst som har känslig rygg. Ska snart börja vänja...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag föredrar att rida min häst bettlöst när jag rider ut, och har så långt använt repgrimma men vill nu byta till remontgrimma, då jag...
Svar
8
· Visningar
1 385
Senast: Lydia
·
Utrustning Jag håller på att försöka sälja div sadlar just nu då de inte passar hästen, och jag behöver pengar för att ha råd att köpa en ny...
Svar
10
· Visningar
1 361
M
  • Låst
Utrustning Hej på er... Ska byta väggar och golv i ett gammalt fobosläp, och jag har lite funderingar som någon kanske kan hjälpa med mig med så...
Svar
1
· Visningar
872
H
Utrustning Nu har jag köpt mig ett par nya ridbrallor, helskodda, i skinn! Men hur tar jag nu hand om dom!? Tvätta som vanligt? Speciellt medel...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: HallonDoft
·
Utrustning Hej! Jag behöver hjälp att hitta ett par stövlar, jag vet att det redan finns en del sådana här trådar, men hittar tyvärr inget som...
Svar
8
· Visningar
1 260
Senast: Melrose
·
Utrustning Bilder Är sadeln (väldigt mycket) för svängd eller bara för vid och det är därför den tippar ner fram och åker upp lite bak? Har... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 371
Senast: Lorelie
·
Utrustning Någon som känt på TCH produkterna? Har de funnits ett tag eller är det först nu de kommer ut? Kan ju kan petat på dem utan att tänka på...
Svar
4
· Visningar
3 494
Senast: Jocelyn
·
R
Utrustning Såg en bild på ett träns av märket TCH och tyckte det såg mycket fint och mjukt ut. Min fråga är den, vad är det här för märke? Är det...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Blomskan
·
Utrustning Är spekulant på ett träns som har det på loggan på pannbandet. Någon som vet vad det kan vara för märke...?
Svar
4
· Visningar
1 422
Senast: filifjoonkan
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min haflinger som har kort, lite svängd rygg utan manke.. Tacksam för tips på vilket fabrikat som...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: Elin87
·
M
Utrustning Är det någon som har hört talas om att släpvagnsvikterna ska ändras för att EU-anpassas? Hört lite löst om att totalvikten för bil +...
Svar
16
· Visningar
4 321
Senast: Snowball
·
M
Utrustning Jag har insett att en egen transport inte vore fel att äga. Har sökt lite på nätet och hittat en som jag anser är lämplig för det syfte...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Mie
·
Utrustning Jag är nyfiken på hur mkt utrustning (täcken, träns, sadel, schabrak etc) ni har till era hästar? Jag får väl börja... :) 1... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 464
Senast: Hæst
·
G
Utrustning Är i behov av en klippmaskin som inte vibrerar och som är så tyst som möjligt! Någon som har tips?? :crazy: Har tittat på Moser avalon...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka