Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Jag behöver hjälm hjälp! Jag vill börja tävla dressyr med min häst. Ska dessutom köpa ny hjälm då jag inte tycker min nuvarande sitter...
Svar
4
· Visningar
1 019
E
Utrustning Är lite nyfiken på hjämen, den ska ju vara nättare än de vanliga Charles Owen hjälmarna, man kankse slipper se ut som en svamp? ;) Är... 2
Svar
37
· Visningar
8 175
Senast: LLaika
·
I
Utrustning Täckesbytning går inte att få där jag är uppstallad. Nån gång om det är något speciellt är det ok, men inte två gånger om dagen. Nu... 2
Svar
38
· Visningar
3 027
Senast: quigley
·
T
Utrustning Har äntligen fått hem min nya bomlösa sadel(Barefott Stella, samma som Cherokee)!:bump: Verkar vara en bra sadel som får duga tills det...
Svar
13
· Visningar
1 630
Senast: Tjalfe
·
Utrustning Jag står nu i valet och kvalet för att köpa mig en ny sadel. Men jag kan inte bestämma mig, ska jag köpa en svart eller en brun... 2
Svar
23
· Visningar
5 386
Senast: Sorbe
·
M
Utrustning Nej, jag beöver ingen tillrättavisning om hur fult det är med vojlock innan någon känner sig manad att skriva det ;) (buke...) Men...
Svar
2
· Visningar
712
Utrustning Har en pad tillverkad i svart mocka. Den har blivit vitfärgad efter en blöt ridtur. Finns det nåt man kan göra för att få bort detta...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: EmelieR
·
Utrustning Jag brukar lämna in på en kemtvätt som tvättar hästtäcken osv men det är trist att köra iväg, vänta, hämta osv.. Hade ju helst haft egen...
Svar
15
· Visningar
3 894
Senast: Aquakatt
·
N
Utrustning Ska börja använda kandar på min ponny snart. Men problemet är det att han inte kan ha vanliga bett utan måste ha happy mouth eller...
Svar
18
· Visningar
2 603
Senast: nostalgi
·
Utrustning Jag ska snart ner och gör ansökningsprov till islandshästutbildningen på Strömsholm och där gäller ju tydligen en särskild klädkod... 2
Svar
37
· Visningar
5 556
Senast: Ninnurur
·
Utrustning Alltså det här med storlekarna på Horseware täckena. Jag har hittat ett stall täcke nu jag vill beställa, men min häst har 135cm. Är... 2
Svar
21
· Visningar
2 335
Senast: quigley
·
Utrustning Hjälp mig hitta en snälla. Ville ha en horseware newmarket men tyckte att dom såg billiga och tråkiga ut IRL. Lamicell har snygga men...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Sorbe
·
Utrustning vet nu hur bred kanalen på Heather Moffetts interpad är? på de bilder jag sett den så ser det knappt ut att vara någon kanal alls. ser...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: Lydia
·
G
Utrustning Har ett pessoa magic bit, tredelat med "guld" mittdel - men hur ska det sitta? Det är ju ledat olika åt olika håll, som jag förstått är...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: grl
·
Utrustning Jag hade tänkt börja bege mig ut på lite längre ritter under lediga dagar, skulle gissa på två turer i veckan som kommer överskrida 3...
Svar
10
· Visningar
2 073
Senast: Popcorn
·
Utrustning Tänkte köpa BoT-paddar till min häst och fick höra att en kompis skulle köpa snabbandagen istället och vill sälja sina paddar. De är ju...
Svar
10
· Visningar
1 399
M
Utrustning Hej. Finns säkert 100 sånna här trådar.. Men jag har svårt att hitta. Så jag gör en ny :) Jag har hört att dom är små i storlekarna...
Svar
4
· Visningar
4 199
Senast: BernT
·
Utrustning Vad tycker ni om fårskinnspaddar? Vilken funktion tycker du att den fyller? Den varianten som jag tänker på är den lilla som inte...
Svar
14
· Visningar
2 455
Senast: aprilia
·
Utrustning Efter ganska mycket letande har jag hittat en hoppsadel som verkar fungera på min häst, en Bates Elevation med blått järn. Nu vill jag...
Svar
2
· Visningar
1 095
Senast: Laguna
·
Utrustning Åååh, jag kommer inte på namnet! Hjälp mig, kan inte sova på nätterna sedan jag fått det här på hjärnan. Kan inte komma på vad de...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023