Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har sån himla dålig balans plus att jag inte riktigt kommit underfund med hur man bara kan sitta ner i traven och det betyder ju att...
Svar
5
· Visningar
975
V
Utrustning Hej! Undrar hur många av er som använder säkerhetsväst eg? Har ni varit med om nån olycka där ni hade väst och som kunde slutat... 2
Svar
26
· Visningar
2 533
E
Utrustning hejhej !:) Är det någon här som kan hjälpa mig ? Jag letar efter ett par ridstövlar som ska vara långa ,smala & vara stora i...
Svar
5
· Visningar
1 206
Senast: elinaa
·
Utrustning Nu vet jag inte alls om denna tråd har hamnat rätt, men försöker ändå. Jag går en gymnasieutbildning, med inriktning på islandshäst...
Svar
11
· Visningar
2 074
Senast: REIN
·
Utrustning Tänker mest på Tretorn-stövlarna (den oförbättrade modellen). Ska ev. köpa ett par utav en kompis, och hon har haft sina 1 år. (Kvitto...
Svar
12
· Visningar
1 593
S
Utrustning Jag har en fux som jag ska köpa nya schabrak och lindor till, vill att dom ska matcha och vill ha tips på fina färger! Jag har... 2
Svar
35
· Visningar
13 833
Senast: Wippos
·
Utrustning Min halvblodsherre blir lite busig när vi strosar omkring i skogen barbacka och då har jag valt att börja använda pelham så jag har nåt... 2
Svar
20
· Visningar
6 255
Senast: CassaMy
·
Z
Utrustning Jag måste köpa ett nytt skrittäcke till hösten och vill gärna ha tips på färger/färgkombinationer som passar till en svart häst. Ska...
Svar
16
· Visningar
1 583
Senast: CassaMy
·
Utrustning fick precis hem ett swarowski pannband jag beställt på internet, helnöjd så åker ja till stallet och ska prova på tränset, problemet är...
Svar
17
· Visningar
2 318
Senast: Breccia_
·
Utrustning Hur är Bucas täcken nu för tiden? Tål de väta? Ger de skav? Har en känslig dam som går med täcke hela tiden nu när höst & vinterrusket...
Svar
11
· Visningar
4 257
Senast: Långnos
·
Utrustning Jag har frambensdamasker till min dam och ska köpa till bakbenen. Jag undrar helt enkelt om man kan använda arbetsdamasken istället...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: quigley
·
Utrustning Ja, det är mitt lilla dilemma! Jag ska köpa ett par ridskor som jag ska använda som "vanliga" kängor, hade jag tänkt. Tycker att det är...
Svar
3
· Visningar
1 022
·
Utrustning Jag undrar om någon har något att säga om dessa sadelar. Jag har testat en begagnad, men fin sådan idag på mitt halvblod och den låg...
Svar
1
· Visningar
1 042
·
T
Utrustning Tänkte köpa en hästbuss och nu undrar jag om det är någon som har förslag på vilket märke som är säkrast.
Svar
10
· Visningar
2 820
Senast: Trashank
·
L
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa en bomlös sadel till mitt arabsto. Vilken bomlös skulle ni rekmendera? Jag har inte mycket erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Lina_Lexy
·
Utrustning Nu är det snart dax för första tävlingen. Det kommer att bli blåbärsdressyr. Vad tycker ni ser bäst ut(har ingen kavaj) vit långärmad...
Svar
2
· Visningar
784
Utrustning Nu börjar det bli läge att piffa upp min transport som jag köpte i höstas, nu när vädret tillåter. Men jag är lite nyfiken på att se... 2
Svar
20
· Visningar
18 320
Senast: Fiorano
·
Utrustning (tror att jag har lagt tråden rätt, annars får någon vara snäll och flytta på den.^^) hej! har problem att hitta en grimma som passar...
Svar
11
· Visningar
1 464
Utrustning Har precis fått en irländsk import 147cm hög för tillridning direkt från en hästhandlare, denna ponny har haft Scorrier snaffle i munnen...
Svar
17
· Visningar
6 829
Senast: palle
·
Utrustning Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller under utrustning. Moderatorn får gärna flytta om den ligger fel. Det är...
Svar
8
· Visningar
3 017
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka