Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Den här tråden kommer jag aldrig öppna igen, jag far så oerhört illa över att läsa om barn som dras in i situationer likt din bebis. Kan bara önska att det finns någon IRL som kan hjälpa på riktigt.
Du måste väl vara lite korkad då som antar saker.
Uppenbarligen har du inte läst något i tråden heller så varsågod:)

Ligg i vilken säng du vill. Är det mer aktivt "liggande" byter man lakan efteråt om andra ska ligga i sängen, inte svårare än så. Buke är inte den som problematiserar vilken säng ni ska vara i ;)

Kanske dags att fundera lite på hur du uttrycker dig och vad du duckar för frågor som bara gör att det hela låter mer dramatiskt än det kan vara istället? Oschysst att kalla någon korkad som utgår från vad du skriver :)
Och det är sjyst att säga till mig att jag behöver hjälp för att jag INTE ORKAR BYTA LAKAN precis hela tiden?
Jag städar varje dag. Tvättar ofta. Så ofta som möjligt.

Du måste väl vara lite korkad då som antar saker.
Uppenbarligen har du inte läst något i tråden heller så varsågod:)

Det är inte oss du ska behaga, eller svara"rätt" på våra frågor. Frågorna du får är inte för att sätta dit dig, utan för att få dig att reflektera om du gör val som på längre sikt än för stunden, är bra för dig och din dotter. Det är dig själv du ska ta hand om och ge dig själv en chans att vara den mamma din dotter förtjänar.

Om din dotter skulle kunna prata och fråga om de olika män du har i ditt liv, vilken relation ni har och vilken roll de spelar i hennes liv - skulle du kunna svara henne då? Hon är liten nu och kan inte prata, men om hennes mamma har ett trassligt liv så kommer hon att känna det.

Ligg i vilken säng du vill. Är det mer aktivt "liggande" byter man lakan efteråt om andra ska ligga i sängen, inte svårare än så. Buke är inte den som problematiserar vilken säng ni ska vara i ;)
Jag har inte planerat nånting. Bara att vi ska äta god mat och ha trevligt sen att han ska sova över. Det är allt.
Tanken är ju att hitta någon att bygga något vettigt vidare med. Detta är ingen random snubbe.

Och det är sjyst att säga till mig att jag behöver hjälp för att jag INTE ORKAR BYTA LAKAN precis hela tiden?
Jag städar varje dag. Tvättar ofta. Så ofta som möjligt.

Du kan ju också tacka nej till att J sover över, om sängen är P:s sovplats och det blir för jobbigt att byta lakan emellan.

Det är ju du själv som har valt att ha fler relationer med olika män som sover hos dig olika nätter, än de flesta andra. Det är det som skapat situationen, och då blir det märkligt när du försöker vrida det till att andra lägger orimliga krav på dig om att byta lakan ofta. Det är du som har valt den situationen själv.

Du kan ju också tacka nej till att J sover över, om sängen är P:s sovplats och det blir för jobbigt att byta lakan emellan.

Det är ju du själv som har valt att ha fler relationer med olika män som sover hos dig olika nätter, än de flesta andra. Det är det som skapat situationen, och då blir det märkligt när du försöker vrida det till att andra lägger orimliga krav på dig om att byta lakan ofta. Det är du som har valt den situationen själv.
Tacka nej? Det är jag som bjudit in J.

Jag har också skrivit att du kan fråga P och J om de är okej med att sova i varandras lakan, så behöver du inte byta i onödan. Bara för att jag och andra här hade velat byta, så kanske de inte vill det. Det får du veta om du frågar.
Ja du menar att jag ska byta. Inte att P ska byta.
Han får byta lakan varje vecka om han så vill. Jag kan tvätta och vika. Det är alltid jag som gör sånt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39