Adventskalendertråden 2020

Idag (såsom sista dagen :laugh:) blev jag klar med den adventskalender som jag har gjort till mina föräldrar! Mycket nöjd med resultat. Tog en del funderande och planerande att bestämma "utseendet".
20201130_224910.jpg

Kan tyvärr inte hitta vilka som gav mig presenttips, men tack så mkt!

Mina föräldrar blev mkt mkt glada :heart.
 
Skulle det vara ok om de med Skincity-kalender lägger de första sex bilderna under en spoiler? Annars återkommer jag om en vecka :)

Jag är lite barnslig men jag vill verkligen att det ska vara en överraskning :D sedan kommer jag faktiskt att påpeka bristen för Skincity, så här ska det ju inte vara.
 
Har bara en chokladkalender från IKEA, och när jag bad maken köpa med ytterligare kalender hem häromdagen när han handlade kom han hem med två sånadär chokladkalendrar för 10 kr, de var tydligen de som fanns (eller så letade han dåligt!) Så jag funderar på att smita in och se om de rear ut några på matbutiken här bredvid på lunchen så att jag också får öppna kalender :D :laugh: Kanske kan hitta en från triss i alla fall!
 
Lite besviken på marmeladkalendern. Först var det typ omöjligt att öppna luckan, men efter lite hjälp med kniv gick det. Sen när jag öppnat luckan möttes jag av en vit pappskiva. Då har tillverkaren alltså lyckats vända burkarna åt fel håll! :mad: Tack och lov lyckades jag vända åt rätt håll utan att jag såg vilken burk som var vilken.

Blev en apelsin- och pepparkakstryffel från chokladkalendern.
6B8F17F3-C95C-41A2-AE84-532B8D7A4A5D.jpeg
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 836
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
899
Senast: Tonto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
12 971
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp