Fått sålt en del, några leksaker, skidor, samt slängt manualer och tillbehör till ett wii vi hade förr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte packa den i någon annan kartong? Typ en modifierad flyttkartong?Funderar på bästa stället att annonsera ut en symaskin utan originalkartongen. Kan ju inte skicka den..
La ut på Marketplace och Blocket.
Mjo kanske. Men den måste ju ligga still så den inte går sönder på vägen. Vet inte hur jag ska lyckas med detKan du inte packa den i någon annan kartong? Typ en modifierad flyttkartong?![]()
Mjo kanske. Men den måste ju ligga still så den inte går sönder på vägen. Vet inte hur jag ska lyckas med det
Jag vet inte om jag vågar hemmasnickra med en symaskin faktiskt. Sadlar mm har jag gjort som du skriver, men symaskin vet jag inte om jag visar chansa. Den är ju rätt känslig..Jag har fått hitta på alla möjliga kreativa packningar av ömtåliga saker (sadlar, lokselar, däcklar som varit "som kvarnhjul" i formen...) genom åren. En jäkla massa tidningspapper, billiga fleecefiltar (back in the days när det fanns tunna billiga för en tia styck..), flyttkartonger, random kartonger som skurits sönder och tejpats med typ en rulle packtejp, random emballage från beställningar etc, äggkartonger, hushållspapper...
Tänker att det är bäst med någon köpare som kan hämta eller att man möts på vägen. Det har jag gjort när jag sålde en broderi maskin med massor av tillbehör. Den kom till mig "lös" så jag la ut annons i fb-grupp riktat mot försäljning av symaskiner och skrev att den inte skickas.Jag vet inte om jag vågar hemmasnickra med en symaskin faktiskt. Sadlar mm har jag gjort som du skriver, men symaskin vet jag inte om jag visar chansa. Den är ju rätt känslig..

Hejja hejja!Fick feeling (sporrad av @DarkInNight ) och rensade ett skåp. Lite saker slängda iafvarje pryl får räknas!