Ni vet ju att jag provar vad som går att sälja.
Nu testade jag begagnade sängkläder. Det fungerar, sålt 4 set![]()
Fär ett gäng år sedan sålde jag några set sängkläder från när jag själv var barn. Inte för en massa pengar, men de såldes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni vet ju att jag provar vad som går att sälja.
Nu testade jag begagnade sängkläder. Det fungerar, sålt 4 set![]()
Jag har också sålt sängkläder för barn och bebis, men visste inte riktigt om det fanns intresse för vanliga eftersom jag fått intrycket av att många inte gillar begagnat för att andra personer använt det och de får en känsla av ofräscht.Fär ett gäng år sedan sålde jag några set sängkläder från när jag själv var barn. Inte för en massa pengar, men de såldes!![]()
Eller så går du in och sänker priset från 700 till 680 kr typ och plötsligt köper nånMen nu är det värsta budgivningen och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. En från Polen erbjöd 597 vilket jag godkände. Men sen hände inget. Sen var det två som erbjöd 420 och en 500. Ska man gå i tur och ordning och låta folk få lite betänketid eller ska man bara tänka på sig själv och sin mentala hälsa?![]()
Sant. Från början hade jag tänkt mig 500, men satte 700 för att ha prutmånEller så går du in och sänker priset från 700 till 680 kr typ och plötsligt köper nån
Hade definitivt inte godkänt den på 420,kmappt den på 500 heller eftersom det verkar vara eftertraktat just nu