Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sålt några par skor på Vinted.Jag funderar på om det är besvärligt att sälja skor/ kängor/ stövlar på vinted dvs jag skulle ha svårt att köpa något om jag inte får lämna tillbaka. Och jag vågar inte ta tillbaka något som jag sålt. Tänk om personen använt och det är förstört..
Jag har sålt festklackar, ridskor och diverse barn och ungdomsskor. Tar mått om någon ber om det och har inte öppet köp.Jag funderar på om det är besvärligt att sälja skor/ kängor/ stövlar på vinted dvs jag skulle ha svårt att köpa något om jag inte får lämna tillbaka. Och jag vågar inte ta tillbaka något som jag sålt. Tänk om personen använt och det är förstört..
Jag har 2 och svårt att hålla reda på dessaSåg någon nu som hade över 600 annonser på vintedtyckte mina 60 var många.
Jag har två lådor, en med upplagda prylar och en med prylar som ska läggas upp. Just för att hålla koll på allt.Jag har 2 och svårt att hålla reda på dessa
Vågar knappt lägga ut något för att inte missa ha ha
Men hur kan man se vem det är? Jag har köpt en del på vinted och har ingen aning om vem jag köper ifrån.Fått sålt en grej till.- Låg ute på vinted men hon kontaktade mig eftersom vi bor i samma stad så köpte hon det direkt istället.![]()
Ingen aning. Hon skrev vilken stad hon bodde i och det var samma som mig (liten) så på nått sätt syns detMen hur kan man se vem det är? Jag har köpt en del på vinted och har ingen aning om vem jag köper ifrån.