Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 6

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 409
  • Visningar Visningar 37 775

Bukefalos 30 år!

Lagt ut tre stora canvastavlor som hänger i extrarummet på marketplace för jag vill ha bilder på hundarna där istället.
Och så skulle jag skicka mina vintedpaket jag såklart är ute i nästan sista sekunden med och postens maskin är trasig och blir inte lagad förrän tidigast på måndag 😫
Nej vad drygt! Hur gick det?

Jättedrygt! Men jag har sådan tur att sista inlämning är imorgon en stund efter att posten på Coop öppnar (det var icas maskin som är trasig och Coops post är stängd nu) så jag får stå och flåsa dem i nacken när de öppnar imorgon 😅
Så skönt att det löser sig!

I min pyttesamhälle finns bara ett postombud, så om det krånglar behöver jag ta bilen och åka till nästa samhälle 😄

Så skönt att det löser sig!

I min pyttesamhälle finns bara ett postombud, så om det krånglar behöver jag ta bilen och åka till nästa samhälle 😄
Jag hoppas att det gör det iallafall! Hade inte förvånat mig om Coops maskin också går sönder 😅 Jag hatar att vara ute i sista sekunden hela tiden, men jag får skylla mig själv när jag inte får tummen ur röven 😫 Vi hade bara Coop jättelänge så jag är glad att Ica också börjat! Jag kan ju åka till stan bredvid, men tågbiljetter är så dyrt idag att det hade nog gått minus på det jag har fått sålt 😅😑

Jag har gått igenom en låda med en salig blandning skruv, spik, krokar, gångjärn och annan metallbråte. Har grovsorterat nästan allt och finsorterat en del av det som går att spara. Tror att jag har ett par askar till i extrarummet och vardagsrummet och så vet jag att jag har minst två hinkar i verkstaden som jag bara har slängt ned alla metallprylar jag inte har orkat sortera i flera år 😬

Jag har gått igenom en låda med en salig blandning skruv, spik, krokar, gångjärn och annan metallbråte. Har grovsorterat nästan allt och finsorterat en del av det som går att spara. Tror att jag har ett par askar till i extrarummet och vardagsrummet och så vet jag att jag har minst två hinkar i verkstaden som jag bara har slängt ned alla metallprylar jag inte har orkat sortera i flera år 😬
Åh.. jäklar, bra jobbat! Sådana där lådor är verkligen en utmaning att gå igenom!

Jag har en på vänt efter bodrensningen.. O_o

Paketen skickade! Hade typ 1,5 timme till på mig 😅🤣

Jag tror att jag har bestämt mig för att plocka bort kallaxen i sovrummet och sätta en vägghylla där istället för jag behöver inte så mycket förvaring längre. Det känns bra!:banana:

Jag har fått hem mina gladsura bläckfiskar igen. Kan inte bestämma mig om de ska stanna eller bort. Det är redan knökfullt av enhörningar ovanpå garderoben 😅

Paketen skickade! Hade typ 1,5 timme till på mig 😅🤣

Jag tror att jag har bestämt mig för att plocka bort kallaxen i sovrummet och sätta en vägghylla där istället för jag behöver inte så mycket förvaring längre. Det känns bra!:banana:
Hejja! Det är så otroligt skönt när rensandet börjar ge synliga resultat genom minskat behov av förvaringsmöbler

Hejja! Det är så otroligt skönt när rensandet börjar ge synliga resultat genom minskat behov av förvaringsmöbler
Eller hur!
Fast just nu är det fullständigt kaos överallt ändå för jag har flyttat hem allting från (troligen ex) pojkvännen igen. Marsvinen bor dock kvar hos honom tills vidare för jag har ingen vettig bur till dem och jag kan inte bygga i detta kaoset. Det var jätteensamt redan utan Bella och nu har jag varken mina småtottar eller pojkvän hos mig heller :cry: Tack och lov så har jag Violett iallafall!

Humhum… :cautious:🤣
IMG_2214.webp

SAmbon körde precis iväg allt skräp :banana:
Hittade även några gamla, typtrasiga trästolar från bodvinden som också fick följa med. Samt en bebispulka och annat smått till TaTillVara.

Har tänkt att med små steg kommer även bodvinden till slut att bli rensad.

Liknande trådar

• Israels och USAs krig mot Iran
  • compact living
  • Vintråden del II. Tråden för oss som gillar vin
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat