Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hatar att cykla, just för att vissa delar blir så ömma!Så det finns alltså sadlar som ger icke ömmande kroppsdelar?
Jag tror de behöver en kickstart, och med tanke på vikten de har är det ju ännu ohälsosammare att fortsätta det livet än att starta upp lite för fort.
'Precis så är det för mig. Har mens, sitter på soffan och äter choklad och dricker Sprite.
Har lite dåligt samvete faktiskt.
Spontanshoppade en UCPA-resa i fredags BTW, där är det mer beachigt! Vindsurfingresa till Giens i sydfrankrike! Eftersom jag jobbar typ 18 h/dag just nu så tycker jag att jag förtjänar det![]()
Chilli: Min sadel är också sjukt obekväm. Cyklar jag mina 10 minuter till jobbet får jag stå hela vägen hem från jobbet dagen efter, kan verkligen inte sitta på den då. På gymmets spinning är det inga problem! Borde byta, men ja, då ska jag ju koma ihåg det mer än när jag cyklar.![]()
KL
Jag kan springa igenVar ute och sprang en liten sväng tidigare ikväll, kändes ganska bra i knäna! Tunga ben, men efter två veckors vila så är jag inte så förvånad. Förra veckan var katastrofal matmässigt, så det kan vi ju glömma och gå vidare!
![]()