Beach 2015, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag mår jag bättre!! :) hade dock glömt avboka min crossfit så nu ska jag iväg på det. Inte helt optimalt med två träningspass idag när jag varit lite krasslig, men fys på schemat på jobbet ikväll innan nattpass så.

Snart helg! Bara inatt och imornkväll också! :)
 
Men gud, jag kommer ihåg när du visade bilder och sånt från operationen, var inte det jättelänge sen? :crazy: Har dom satt in plattan och så igen eller ska det läka utan den nu?
Opererades 27 Maj, fick operera ut plattan typ 20 Juli. Men har fortfarande en basiluskjävel i högerkäken som bråkar så ja, det har tagit lång tid nu :( Käken får läka utan platta!
 
Så! Tillbaka i Crossfitboxen och det var fint det! Jobbigt som fan, men gött.

Kvällens pass på jobbet blir nog bara ljudbok i öronen och så pw på löpbandet.
Tänkte kött ben, men nä... Inte efter dagens crossfitpass. Haha.
 
Jag känner mig lite konstig i halsen idag, men jag vet inte om jag är hypokondrisk nu bara för att många andra är sjuka :p
Tränade i alla fall nyss, benpass som planerat. Det känns ännu roligare att träna nu när har en plan över vilka övningar jag ska köra, vet inte varför jag slutade med det. Har haft sån där extrem, förlamande träningsvärk hela veckan, men jag tycker om det :D
 
Opererades 27 Maj, fick operera ut plattan typ 20 Juli. Men har fortfarande en basiluskjävel i högerkäken som bråkar så ja, det har tagit lång tid nu :( Käken får läka utan platta!
Usch, det är ju galet :down: Kan tänka mig att kroppen inte blir så glad av att bekämpa infektion/gå på antibiotika så länge heller? Tycker att din inställning är väldigt inspirerande i alla fall, du verkar inte vara den som ger upp i första taget!
 
Så! Tillbaka i Crossfitboxen och det var fint det! Jobbigt som fan, men gött.

Kvällens pass på jobbet blir nog bara ljudbok i öronen och så pw på löpbandet.
Tänkte kött ben, men nä... Inte efter dagens crossfitpass. Haha.
Tycker att det låter roligt med crossfit :up: Är det alltid ledar-ledda pass man kör, eller hur går det till?
 
Tycker att det låter roligt med crossfit :up: Är det alltid ledar-ledda pass man kör, eller hur går det till?

Det är askul! :)
Och alltid ledarlett, så det är gött. Pysslar med saker jag aldrig skulle kommit på att göra själv! :D
Idag stod vi på händer en del. Inte direkt sånt jag gör på gymmet själv :p
 
Jag vet inte om jag också håller på att bli förkyld. Känner mig stel i nacken på högersidan, och bihålorna bråkar också på den sidan. Jag har ofta problem med bilhålorna när jag blir förkyld, så det är i sig inget ovanligt. Avvaktar med annan träning än stallet nu några dagar så får jag se om det ger vika.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
96 97 98
Svar
1 947
· Visningar
62 158
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
794
Senast: Krumben
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 310
Senast: Madalitso
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 611
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp