Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
och jag förstod nästan att LenaH inte visste vem ängeln var förrens igår, då blev det rätt uppenbart.
och att vi knep TLV innan hon fått sikte på en till i lyan ....
 
Tack för en rolig lek! :) Det har varit skitkul att få vara LL :D

..och jag som var orolig att ulvarna inte skulle ha en chans alls när jag bara körde med 3 :angel:

Tack själv!
När Q hade åkt och det var en miljon goda kvar kändes det lite kärvt :laugh:

Men vi fick ju god hjälp av några goda
 

Jag röstade på dig i första DL mest för att så göööör man inte - jag var rätt säker på att du inte skulle åka, det hade ju inte känts bra, men lite puls får man när första rösten trillar in på en ;)

Såklart att du ska vara med! Världens tillskott!

Kul att du också "såg" att @Lobelia nog var spion - synd bara att vi alla hade fel :laugh: men hon spelade så sjukt bra som spion
 
Jag röstade på dig i första DL mest för att så göööör man inte - jag var rätt säker på att du inte skulle åka, det hade ju inte känts bra, men lite puls får man när första rösten trillar in på en ;)

Såklart att du ska vara med! Världens tillskott!

Kul att du också "såg" att @Lobelia nog var spion - synd bara att vi alla hade fel :laugh: men hon spelade så sjukt bra som spion
ja det var kusligt så bra det funkade mellan LenaH ( som INTE blev misstänksam över att en annan försökte verka spion) och Lobelia, snyggt gjort!!
 
Jag röstade på dig i första DL mest för att så göööör man inte - jag var rätt säker på att du inte skulle åka, det hade ju inte känts bra, men lite puls får man när första rösten trillar in på en ;)

Såklart att du ska vara med! Världens tillskott!

Kul att du också "såg" att @Lobelia nog var spion - synd bara att vi alla hade fel :laugh: men hon spelade så sjukt bra som spion

Planen var att ni skulle käka mig och inte någon viktig roll, sedan så var det praktiskt att ni snällt följde misstankarna mot TLV. Jag hade noll koll på om hon var ond eller inte, men det gjorde att jag följde Lenas röst på Q och blev klart misstänksam mot dig. Trodde alla skulle se det, men tji fick jag.
 
Planen var att ni skulle käka mig och inte någon viktig roll, sedan så var det praktiskt att ni snällt följde misstankarna mot TLV. Jag hade noll koll på om hon var ond eller inte, men det gjorde att jag följde Lenas röst på Q och blev klart misstänksam mot dig. Trodde alla skulle se det, men tji fick jag.

Förstår ju att det var planen att vi skulle käka dig!

Jag följde inte misstankarna mot TLV - tvärt om jag sa ju flera gånger att jag fattade inte vad som var så skumt med henne.

Ärligt talat så hade jag tänkt svänga ihop en teori om Q och röstat på henne men jag hann inte för det var verkligen så att jag inte fattade att TLV hade siat Q förrän din röst kom. Jag tänkte att Emtherlia hade vi lätt fått ut i nästa DL O_o,men nu fick Q överleva en DL siad ond
 
Jag fattade inte hur de god avund följa cirkus som hade noterbart dålig statistik och inte Lena som uppenbarligen försökte lyncha onda. Det var så glassar vid det laget, jag offrade mig för inget. Hade tänkt skriva ett inlägg på morgonen men sov gott.

Trode dock att Mirtai var ond också och sedan tvekade jag mellan vem som var i lyan när det var uppenbart att det inte var 4 från början. SS hade jag absolut inte där.
 
Kände mig igår ganska säker på att cirkus och Supersonic var onda. Så tänkte att vi tar en ulv i taget. Synd bara att jag började i fel ände :o
Och så följde du cirkus röst på SS utan att reflektera att hon knappast skulle röstat på sin kompis eller föra upp kompisen som alternativ i det läget.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 601
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 262
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 809
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp