Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
ja det var kusligt så bra det funkade mellan LenaH ( som INTE blev misstänksam över att en annan försökte verka spion) och Lobelia, snyggt gjort!!
Det var för mig uppenbart att Lena var god när Q var uppe mot emth

Jag försökte aldrig spela spion dock, bara dra uppmärksamheten till mig och lägga ut ett och annat bete.
 
Och så följde du cirkus röst på SS utan att reflektera att hon knappast skulle röstat på sin kompis eller föra upp kompisen som alternativ i det läget.

Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
 
Tack alla för en spännande (men kort, för vissa :cautious:) lek! :D
Stort grattis till onda! Skickligt spelat med så få deltagare. :bow:
 
Det var inte min häst men såklart väldigt tråkigt och jobbigt ändå. Synd när unga hästar inte mår bra även om verkligen allt har gjorts i det här fallet!
 
Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)
 
Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)

Vi frågade LL - Jag hade fått bomba oavsett vem som lynchen gick emot!

Vi var synnerligen nöjda när käket idag lyckades då visste vi att vi skulle vinna.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 600
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 259
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 883
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 808
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp