Bukefalos 28 år!

Bra billig mat som lagar sig själv?

Jag har aldrig sett en rund slowcooker. Orsaken att en Slowcooker inte (normalt!) ar rund ar for att da blir varmen ojamn och det blir varmare runt kanterna an i mitten. (vilket gor att maten kan bli "overdone" pa vissa stallen och "underdone" pa andra.)

@kimmis87 Slowcooker ar perfect om man inte har kok!:p
Jo, här i sverige finns det runda slowcookers (ofta lite billigare än ovala). Men tror inte det är så allmänt känt vad skillnaden är, att den runda är lämpligast för typ soppor eller såsiga grytor, medan den ovala lagar stora pippis och köttstycken jämnare.
 

Liknande trådar

Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 528
Senast: hastflicka
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 523
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 168
Senast: Jahaja
·
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 764
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp