Bukefalos 28 år!

Cermonier med häst i Spanien???

F

favoritponny

Är det någon som vet vad det finns för cermonier med hästar i Spanien?? Vill veta alla möjligt både seriösa och mindre seriösa saker dom kan ha för sej!
Även om det är någon som har fått förfrågan om att vilja sälja häst/ponny till detta.
Vad är det för något??
Någon som har en aning??
Vill ha ett JÄTTE SNABBT svar!!! :confused: :confused:
 
Det är ju det jag inte vet... Anledningen till att jag frågar!!
Har fått erbjudande om att sälja en ponny till Spanien. Madrid. Den skall användas att ridas i en cermoni i Madrid. Mer har jag inte fått veta! Så innan jag törs sälja så vill jag gärna veta lite mer!!
Vet du någon form av cermoni där nere??
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 236
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 349
Senast: LiviaFilippa
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 347
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 540
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp