Corona i stallet - Ulvlek

Jag tror dock att ulvarna sparade mig (Pegasus) till senare tillfälle. Pegasus är lättare att få ut än bsf. Speciellt om det visar sig att Lena är ond.

Vad tror du om Lena idag?
LIte defensiv men nja inget annat egentigen. Synd att hon inte hade kvr rösten på dig i DL1
 
Jag valde nog, tyvärr, bsf av enkelhet. Hon var den första som följde. Dessutom la hon sin röst på mig i DL1, så det satt nog i eftersom jag ju vet att jag inte är i lyan med henne. Nu visade det sig ju tyvärr vara så att hon inte heller var där dock.
Vill kommentera det här men syster son vill ha uppmärksamhet
 
Äsch jag väljer att hoppa på tåget mot pega/Artline idag. Dels för att jag tror det kan finnas viss info ute idag och dels för att cirkus inte brukar driva så hårt mot någon när hon är ond, iallafall inte så här tidigt i leken och att jag verkligen vill veta pega/arts roll för att det kan ge mer info än någon annan just nu. Förutom det har jag en viss misstanke om att han kan vara ond beroende på spelsätt

fio röstar på Artline
 
Nu hänger jag inte med? Bsf var ju den som följde? Utan att reflektera över att det var nästan omöjligt att det fanns info ute.
Fast vadå nästan omöjligt?

De är snarare osannolikt att det inte skulle finnas någon form av info om en läser rollistan.(sen vilken info och vilken nytta den skulle kunna göra är en annan sak. Jag tycker fortfarande det är en av de konstigaste sakerna med gårdagen, att so många bestämt hävdade att det inte fans viss typ av info.
 
Eller så tänkte hon att det kanske fanns info ute men inte ville delge det till alla alltför tydligt.

Jag kan inte säga 100% men jag tror fortfarande att Pega/Artline är möjlig ulv inte minst med avseende på hur BSF åkte, tror att fårulven kan ha varit inblandad i det och räddat sin kompis. Tveksamt att goda lyan inte använt sin info på ett klokt sätt tror ej de röstat på BSF.
instämmer i resonemanget, tror @Elo också var inne på att goda lyan inte borde röstat på bsf..

Sen får vi inte glömma bort att fölaren rör till analyserandet av det hela.
 
Jag leker just nu med mega block men kan rösta redan nu. Eventuellt så ändrar jag sen

Artline röstar på Lena.

Jag förstår inte andra rösten på bsf.
 
Eftersom cirkus2 känns så väldigt bestämd i sin åsikt så tror jag hon sitter på info av nåt slag.
Hemlig röstar på Artline, då jag tror hon kan vara ulv.
Om det stämmer vågar jag definitivt tro att cirkus2 är god.
 
Hjälp - jag hoppas att jag inte bidrar till att lyncha en god. Så jävla säker är jag inte. Men ändå är det bra att samla röster
 
Jag är helt slut och behöver rösta så jag kan fixa middag. Vet inte hur det blev så säkert att Pegasus är ond, sanndrömmaren kan ju veta om den valde Pegasus och heffaklumpen och sen kan ängeln fått den spionraden men jag orkar inte sätta mig in vem som kan vara vad just nu.

Niyama röstar på LenaH
för att det var det jag reagerade mest på när jag läste ikapp, det känns inte alls som en god LenaH som backar och låter ev. fårulv avgöra.
Niyama. Jag måste ha läst sista meningen helt galet.
 
Jag valde nog, tyvärr, bsf av enkelhet. Hon var den första som följde. Dessutom la hon sin röst på mig i DL1, så det satt nog i eftersom jag ju vet att jag inte är i lyan med henne. Nu visade det sig ju tyvärr vara så att hon inte heller var där dock.

Nu är jag inte mitt smartaste jag pågrund av hur livet ser ut utanför leken. Men jag förstår inte det här.

"eftersom jag ju vet att jag inte är i lyan med henne"

Har någon påstått det? Eller va? Är du i lyan utan henne?
 
Nä men jag tror ändå att hans roll kan ge mest att få reda på i detta läget.
Ja jag tror också det kan ge info
Alltså det är tredje dagen och vi har inte fått ut någon ond, det känns rätt viktigt att vi lyckas i lynchen inte bara att vi får info

Cirkus, jag vill gärna se lite teorier och tankar från dig om övriga främst resonemang kring gårdagens röstning.
 
Oj här har det hänt saker under dagen! Två avhopp och 2 nya som tagit över rollerna
Har precis läst igenom allt en gång sedan jag var inne senast i leken. Ska gå igenom allt en gång till så jag hänger med 😅
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 321
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • SHL 23/24
  • Balkongtråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp