Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack. GoodOnes har jag också provat tidigare och då var det tyvärr nästan inga alls härifrån som var med där. Eller, inte vad jag såg iaf... Men det kan ju ha ändrats nu, jag får väl prova. :)
Ska få ur lite av det gula ur mitt nyblonderade hår mha silverschampo bara och så ta nya fräscha profilbilder :) 👍.
Så var det när jag testade Happy Pancake också. Just då var jag med i en dejtingtråd här på forumet där många testade just den sidan och som faktiskt träffade någon där. Men många bodde också i eller i närheten av en storstad. För mig som bor tre och en halv mil utanför en pyttestad med tre timmars tågresa till Malmö och typ 35 mil till Göteborg fanns det i princip inget utbud alls. Minns att jag skrev med några personer som bodde typ en timmes bilresa bort och det var det närmaste jag kom, och jag träffade aldrig någon i verkligheten. Jag struntade i det efter ett tag, det kändes liksom inte lönt med det utbudet (det är tio år sen så självklart kan det ha ändrats sen dess, vet flera som träffat någon från Tinder i min stad, just nu handlar det enbart om att jag faktiskt varken vill eller orkar).

När jag sen träffade mitt ex, som bodde på samma ort som mig under sommaren när vi träffades men på vintern bodde i en stad ungefär tio mil bort, så blev jag ännu mer ointresserad av att ens försöka med någon som inte bor här. Det var avståndet som ställde till det mest, och på den tiden pluggade jag ändå på distans så jag kunde vara lite mer flexibel än nu med jobb. Men med häst gick det ju inte att jag var borta flera nätter i sträck och han var noll intresserad av att komma hit så det rann ut i sanden till slut.
 
Jägaren gav en invit idag?!
Eller jag skrev och frågade hur han hade det, han slappade efter intensivt med jobb
Men han skrev och frågade om jag ville hitta på nåt imorgon!

Föreslog paddling, om jag hittar hundvakt.
Annars minigolf?
Vill ha aktiviteter, gärna med hund.
 
Jägaren gav en invit idag?!
Eller jag skrev och frågade hur han hade det, han slappade efter intensivt med jobb
Men han skrev och frågade om jag ville hitta på nåt imorgon!

Föreslog paddling, om jag hittar hundvakt.
Annars minigolf?
Vill ha aktiviteter, gärna med hund.

Vi ska på klättring i höghöjdsbana imorgon 🙃 Jag är extremt höjdrädd, han har fallskärmscertikat...
 
Gud jag är så nervös 😂

Jag överlevde. Men det är bland det värsta jag gjort i hela mitt liv. Men han peppade på bra!
Mina armar är inte vackra nu 🙄
IMG_20210729_180659_405.jpg


Efteråt försökte han lära mig schack på ett sånt gigantiskt stenbräde. Sen for vi till mig, jag bjöd på min quornfilegryta, som han blev lyrisk över.
Film på det sen.
Fin dag, gullig kille! Jag måste lära mig chilla bara.
 
Så var det när jag testade Happy Pancake också. Just då var jag med i en dejtingtråd här på forumet där många testade just den sidan och som faktiskt träffade någon där. Men många bodde också i eller i närheten av en storstad. För mig som bor tre och en halv mil utanför en pyttestad med tre timmars tågresa till Malmö och typ 35 mil till Göteborg fanns det i princip inget utbud alls. Minns att jag skrev med några personer som bodde typ en timmes bilresa bort och det var det närmaste jag kom, och jag träffade aldrig någon i verkligheten. Jag struntade i det efter ett tag, det kändes liksom inte lönt med det utbudet (det är tio år sen så självklart kan det ha ändrats sen dess, vet flera som träffat någon från Tinder i min stad, just nu handlar det enbart om att jag faktiskt varken vill eller orkar).

När jag sen träffade mitt ex, som bodde på samma ort som mig under sommaren när vi träffades men på vintern bodde i en stad ungefär tio mil bort, så blev jag ännu mer ointresserad av att ens försöka med någon som inte bor här. Det var avståndet som ställde till det mest, och på den tiden pluggade jag ändå på distans så jag kunde vara lite mer flexibel än nu med jobb. Men med häst gick det ju inte att jag var borta flera nätter i sträck och han var noll intresserad av att komma hit så det rann ut i sanden till slut.

Hmm, ja litegrann samma är det väl här. Fanns inte jättemånga i min ort på HP när jag var där. Jag har träffat en del som bott ca 10 mil bort och bara några enstaka som bott närmre. Känns som om man fått ta det liksom.

Tinder är bra tidsfördriv om ingenting annat tycker jag. Och utbudet är bra överallt vart man än kommer.

Hmm, jo. Kanske ska prova igen på både HP och Tinder och se...
Se om någon vill dejta på avstånd ett bra tag 😶🤔😒😄.
Asså, jag hade velat träffa nån, men är samtidigt väldigt Covid-medveten fortf. Hmm.
 
Jag överlevde. Men det är bland det värsta jag gjort i hela mitt liv. Men han peppade på bra!
Mina armar är inte vackra nu 🙄
Visa bifogad fil 74455

Efteråt försökte han lära mig schack på ett sånt gigantiskt stenbräde. Sen for vi till mig, jag bjöd på min quornfilegryta, som han blev lyrisk över.
Film på det sen.
Fin dag, gullig kille! Jag måste lära mig chilla bara.
Wow så jäkla tuff du är!!!
 
Jag jobbar för mycket för att svara på Tinder, orkar typ inte hålla igång något? Får lite dåligt samvete över det... Jobbar samtidigt 10-12h övertid varje vecka (egentligen inte, har årsarbetstid men det blir ju tungt i högintensiva perioder ändå) så försöker cut myself some slack ändå. Samtidigt som jag kanske skulle må bra ändå av att dejta lite? Nä jag vet inte.
 
Jag jobbar för mycket för att svara på Tinder, orkar typ inte hålla igång något? Får lite dåligt samvete över det... Jobbar samtidigt 10-12h övertid varje vecka (egentligen inte, har årsarbetstid men det blir ju tungt i högintensiva perioder ändå) så försöker cut myself some slack ändå. Samtidigt som jag kanske skulle må bra ändå av att dejta lite? Nä jag vet inte.

Har man inte lust så har man inte lust, tänker att det är dumt att tvinga fram något sådant.
 
Har man inte lust så har man inte lust, tänker att det är dumt att tvinga fram något sådant.
Problemet är ju att jag både har lust och inte. Tror jag skulle må bra av att dejta som sagt MEN som recovering hjärntrötthetsperson så är det svårt att hitta energin eller tiden. Behöver ju planera in att göra ingenting regelbundet och när man är hemifrån typ 12h varje dag man jobbar blir det inte så många timmar kvar att initiera något.
 
Jag överlevde. Men det är bland det värsta jag gjort i hela mitt liv. Men han peppade på bra!
Mina armar är inte vackra nu 🙄
Visa bifogad fil 74455

Efteråt försökte han lära mig schack på ett sånt gigantiskt stenbräde. Sen for vi till mig, jag bjöd på min quornfilegryta, som han blev lyrisk över.
Film på det sen.
Fin dag, gullig kille! Jag måste lära mig chilla bara.

Jag är bortrest och herrn är inte särskilt social på sms eller messenger, kan inte låta bli och vara nojjig, att han kanske ändrat sig osv.

Tack ❤
Det kändes ändå bra att han fick se den sidan också, och visade att han hade tålamod med mig 😊

@ii-ssa brukar ni prata mycket via det mediet annars? Vissa är ju sådana så i sådana fall hade jag försökt få in det logiska i hjärnan 🙂

@pepp låter ju som en väldigt bra start ändå 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 362
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
557
Senast: FrDrake
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
312
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 321
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp